Gå til innhold

Hvis noen legger deg til på nytt nesten med en gang du har slettet dem..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt en liten rydding i vennelista mi på face. var ikke så mange å slette.. men slettet et par jeg ikke har noe som helst kontakt med. Den ene la meg til nesten med en gang etterpå. Føler de at vi har kontakt da? Eller skjekker de om jeg er på vennelista deres ofte?

Anonymkode: 0e106...c4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme det, vel. Du vil jo ikke ha de der.

Er du en pen jente som har slettet en gutt du knapt kjenner, kan det være han har hang ups på deg og ønsker å følge med på alt du gjør. Hadde jeg slettet noen jeg knapt kjenner, og vedkommende hadde lagt meg til igjen rett etterpå, hadde jeg lurt på hva som feilte personen. 

Anonymkode: 6f5be...3d6

AnonymBruker
Skrevet

De fikk deg vel opp på forsiden der som "friend suggestions" og tenkte vel at du hadde ny profil og addet den. Med mindre de sjekker profilen din ofte så tror jeg ikke de har skjønt at du sletta dem. Eller så kan de ha skjønt det og tenkt at "nei, jeg vil jo vi skal være venner, det var synd, jeg får sende signal om det, selvom jeg ikke tar så mye kontakt ellers" og adder deg på nytt.

En gang sletta jeg en person tre ganger som hver gang la meg til på nytt etter noen dager eller måneder, det værste var at det var en jeg ikke hadde møtt på 10 år og sannsynligvis aldri kommer til å møte igjen heller :P syns det er merkelig jeg da, men noen er vel bare veldig sosiale og "venneliste tall " samlere.

Anonymkode: 053bf...c08

AnonymBruker
Skrevet

De får deg nok opp på foreslåtte venner og legger deg til. Enten har de glemt at de var venn med deg eller ikke lagt merke til at du ble borte fr vennelisten deres. 

Anonymkode: 0c230...ae0

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fikk deg vel opp på forsiden der som "friend suggestions" og tenkte vel at du hadde ny profil og addet den. Med mindre de sjekker profilen din ofte så tror jeg ikke de har skjønt at du sletta dem. Eller så kan de ha skjønt det og tenkt at "nei, jeg vil jo vi skal være venner, det var synd, jeg får sende signal om det, selvom jeg ikke tar så mye kontakt ellers" og adder deg på nytt.

En gang sletta jeg en person tre ganger som hver gang la meg til på nytt etter noen dager eller måneder, det værste var at det var en jeg ikke hadde møtt på 10 år og sannsynligvis aldri kommer til å møte igjen heller :P syns det er merkelig jeg da, men noen er vel bare veldig sosiale og "venneliste tall " samlere.

Anonymkode: 053bf...c08

Men hvorfor godtok du da? Om du berre skulle slette han igjen? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...