Deron Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Situasjonen er den at vi ikke var sammen da hun ble gravid (hadde vært litt av og på før det.) Jeg vil ikke ha noe ugjort og ønsker å kunne si til mitt barn at "jeg gjorde alt i min makt for å holde din familie sammen". Samtidig er det vankelig å vite når "nok er nok." Familievernkontoret gav inntrykk av at de ikke skjønte hvorfor vi var der, for "dere er ikke uvenner", nei det er vi ikke, men jeg føler meg heller ikke helt "ferdig". Virker som om familievernkontoret kun var opptatt av barnefordelig og ikke i å hjelpe oss å redde stumpene av et "forhold." Jeg vet ikke om det i det hele tatt er noe å redde, men jeg vil være helt sikker. Jeg er usikker på hva hun føler, og kanskje er det dødfødt, men jeg vil i alle fall være 100% sikker på at jeg har gjort alt og at det ikke er noe mer å hente her.... 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 Hvor gammelt er barnet? Man kommer jo faktisk ingen vei hvis ikke begge parter virkelig forsøker å få det til å fungere. Men nesten ingenting fungerer uansett før ungen nærmer seg tre år. Anonymkode: e3466...c1e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Jeg har lest flere av dine innlegg her på kg og du virker utrolig reflektert. Hva med å snakke med henne. Nå vet jeg ikke om du noen gang har vært i et forhold med henne, men kjenn på hva du selv føler. Anonymkode: 8e001...aca 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Det beste er om dere har ett godt samarbeid, stabilt samvær med forutsigbarhet for barnet. Hold uenighet og evt sjalusi utenom. Om hun ikke vil ha ett forhold må du respektere det. Still opp og vær positiv pappa, involver deg og sørg for at barnet er i fokus😊 man må ofte svelge noen kameler men respekter hverandre og ha en god tone og kommunikasjon 👍 Anonymkode: 66105...24f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå