AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 Nei. Det henger jeg meg ikke opp i Anonymkode: c8955...fd8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Jeg har Unfollower-appen, så ja. Anonymkode: abffa...0a9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Det henger jeg meg ikke opp i Anonymkode: c8955...fd8 men hvis en person unfollower, så virker det som at enkelte får det med seg likevel. For da har de unfollowet vedkommende kort tid etterpå. Jeg bare så at ei bekjent av meg plutselig ikke lenger fulgte ei venninne. Kort tid etterpå hadde venninna mi ufollowed denne personen. Anonymkode: a92ad...99c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Følger ikke med selv om noen har slettet meg. Men jeg sluttet å følge ei på insta pga hun vare ute etter meg hele tiden en periode på jobben. Jeg gråt mye på toalettet i den tiden pga av henne. Slettet henne på insta, vet ikke om hun har sett det, men har være grei mot meg siden :/ Anonymkode: e5b32...b0d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 Jeg pleide å gjøre det, men nå fungerer ikke follower appen lenger... Anonymkode: f631e...87f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 Jeg ser at noen er borte, både på insta og facebook, men det er vanskelig å finne ut hvem. Jeg har mange venner, og det er umulig å huske alle. Har dog ikke app for instagram. Føler ikke at jeg trenger den heller, er det noen jeg har god kontakt med, hadde jeg merket med en gang av vedkommende ikke fulgte/ville være venn med meg lengre. At folk går gjennom vennelistene sine med jevne mellomrom, er for meg helt forståelig! Man MÅ ikke være venner med gud og hvermann. Anonymkode: c08b2...1d0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 Nei, er sjelden der inne da jeg glemmer passordet.. Anonymkode: ebddb...fcf
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 Nei det har jeg aldri registrert. Hender jeg ser at antallet followers er forandret, men går aldri inn å prøver å se hvem som er borte, og husker ikke alle jeg har hatt der heller eller leter etter sånt . Driter i det liksom. Om folk vil unfollowe meg på instagram tar jeg meg ikke akuratt nær av det. Jeg har også unfollowa folk, til og med folk jeg er venn med og ikke har noe i mot, men bare fordi de poster så ofte at jeg gidder ikke ha de der for da ser jeg ikke de postene som faktisk er interessante for meg fra andre Anonymkode: f828a...785 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Bare hvis jeg oppdater det tilfeldig. Da sletter jeg dem også hvis de fortsatt står på vennelista mi. Anonymkode: ff875...f96
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 På 22.4.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev: Jeg har Unfollower-appen, så ja. Anonymkode: abffa...0a9 Hva heter appen? Anonymkode: 3c029...642
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #12 Skrevet 24. april 2018 Haha, ja. Jeg er veldig barnslig på det der, så unfollower alltid de som unfollower meg. Anonymkode: f987a...ee4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #13 Skrevet 24. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter appen? Anonymkode: 3c029...642 Det er en app som heter Followers, den bruker jeg hvert fall Anonymkode: f987a...ee4
heipådegsann Skrevet 24. april 2018 #14 Skrevet 24. april 2018 Nei, det er ikke en ting jeg bryr meg med. Opplevde derimot at en venninne kom bort til meg å sa at ei jeg nettopp hadde blitt kjent med hadde klagd på at jeg ikke fulgte henne tilbake (iløpet av få dager) så hun slettet meg igjen. Endte med at jeg trykte på følg fordi jeg ikke ville hun skulle tenke stygt om meg, og da fulgte hun tilbake bare minutter etterpå. Men er litt teit da jeg kanskje sjekker Instagram maks en gang i måneden 🙈
Daria Skrevet 24. april 2018 #15 Skrevet 24. april 2018 Nei, jeg legger knapt merke til OM noen forsvinner (jeg har jo ikke akkurat stålkontroll på hvor mange følgere jeg har til enhver tid), HVEM som eventuelt forsvinner aner jeg ikke og bryr meg heller ikke om. Jeg følger de jeg gjør på twitter og insta fordi jeg er interessert i postene deres og føler jeg får noe ut av å følge dem, ikke fordi de følger meg - det er ingen automatikk i at mine innlegg er interessante for dem selv om deres er det for meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #17 Skrevet 24. april 2018 Det er ganske greit med Unfollower-app. Det handler primært om respekt for mennesker. Hvis jeg følger en venn, og vennen slutter å følge meg på sekundet. Så utrolig bra jeg har oversikt over hvor nære vennskapene er! Anonymkode: 277a7...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå