AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Men jeg klarer ikke å tro på dem, har jeg dårlig selvbildet? Anonymkode: 6106d...372 1
Englejenta Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Vær deg selv, alle andre er opptatt. Du er deg, det er 100 % sikkert at du en dag vil møte en som elsker deg akkurat slik du er. Slutt å heng deg opp i pen og ikke pen, bare vær deg selv. Ingenting er så pent og sjarmerende som det. Slutt å tenk negativt om deg selv, bare vær deg selv. Det er det beste rådet jeg kan gi deg 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: a7257...08c Hva kan jeg gjøre for å få et bedre selvbildet da? Anonymkode: 6106d...372
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 2 minutter siden, Englejenta skrev: Vær deg selv, alle andre er opptatt. Du er deg, det er 100 % sikkert at du en dag vil møte en som elsker deg akkurat slik du er. Slutt å heng deg opp i pen og ikke pen, bare vær deg selv. Ingenting er så pent og sjarmerende som det. Slutt å tenk negativt om deg selv, bare vær deg selv. Det er det beste rådet jeg kan gi deg Takk, men syns det er vanskelig å tenke slik Anonymkode: 6106d...372
SoWhat? Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 Mange sier det til meg også. Jeg er ikke helt enig men det plager meg ikke. Hva jeg syns er pent handler om helt annet enn meg det spiller ingen rolle! Bryr meg lite, og setter pris på komplimenter uansett Det vakreste jeg vet er langt tykt hår og blå øyne. Er selv mørk og har brune øyne, men vil ikke si at jeg har dårlig selvtillit 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 Du bør heller fokusere på hvordan du framstår som person, vær høflig, grei og se andre folk. Anonymkode: f1104...ff6 4
Englejenta Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, men syns det er vanskelig å tenke slik Anonymkode: 6106d...372
s0la Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 Får også høre det en del, men har tidligere hatt dårlig selvtillit og ikke trodd de. Måtte bare snu tankegangen. Og det hjelper å tenke at utseende er så LITE i forhold til andre ting. Det er ikke det viktigste her i verden! Om jeg er pen eller ikke, det får så være. Det finnes andre ting å fokusere på! Jeg vil nyyte livet, oppleve ting, være med mine ekte venner. Plutselig er det over - og det hadde vært så utrolig kjedelig å ha hatt et helt liv med BARE dårlige tanker om seg selv. Det er ikke et kvalitetsliv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør heller fokusere på hvordan du framstår som person, vær høflig, grei og se andre folk. Anonymkode: f1104...ff6 Jeg er høflig og grei. Anonymkode: 6106d...372
Martin Blåtind Skrevet 22. april 2018 #11 Skrevet 22. april 2018 Kanskje jeg også synes det? Send meg pm så kan jeg ærlig si om jeg synes det eller ikke! Og nei, jeg er ikke slem eller usaklig ^^ 1
Gjest Elseby13 Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 Folk sier det for å være høflige, er min mening. Mange sier det til meg også. Men jeg er realist og innser at det ikke stemmer. Jeg takker dem for hyggelig kompliment, men legger ingenting i det. Samtidig bryr jeg meg ikke om jeg er stygg, utseende spiller jo uansett ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 Du har ikke lavt selvbilde, du overfokuserer på en egenskap, noe som gjør deg svak og usikker. I ditt hodet er det veldig viktig om du er pen eller ikke, derfor er det viktig om folk lyver eller ikke. Begynn med en hobby istedet, og få hodet ut av egen ræv. Det er mer der ute i verden enn eget utseende Anonymkode: 4fc57...057
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 Du er selvopptatt. Se deg rundt og interesser deg for verden rundt deg istedet for å være så fokusert på deg selv. Anonymkode: 466e2...9cf
SoWhat? Skrevet 23. april 2018 #15 Skrevet 23. april 2018 24 minutter siden, Elseby13 skrev: Folk sier det for å være høflige, er min mening. Mange sier det til meg også. Men jeg er realist og innser at det ikke stemmer. Jeg takker dem for hyggelig kompliment, men legger ingenting i det. Samtidig bryr jeg meg ikke om jeg er stygg, utseende spiller jo uansett ingen rolle. Nei :-) dem mener det nok :-) en sier jo ikke at en er pen for å være høflig :-D men samme f... Vi er som vi er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå