Baktusen Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 (endret) For 3 år siden møtte jeg en kar via tinder. Vi snapper og skrev masse sammen i noen dager. Han var veldig på og ville treffes ganske kjapt etter. Spurte meg om masse og var interessert. Han drev med geocaching og spurte om jeg ville være med en gang. Jeg takka ja og vi drev på i halvannen kanskje to timer. Etterpå spurte han om jeg ville bli med opp til han på kaffe. Vi drakk kaffe en liten times tid før jeg takket for meg og dro hjem. Etterpå kjølnet han veldig. Svarte på alt jeg skrev men det var ingen oppfordring til noe. Tok ikke kontakt selv og var veldig kjølig mot meg. Han var ikke lengre interessert. Helt ok. Tiden gikk. Jeg fikk meg kjæreste. Han fikk seg kjæreste. Og i dag er vi begge single. Vi har hatt hverandre på snapp siden. Men lite til ingen kontakt. Nå snapper han meg ganske mye og har spurt meg på date. Veldig på. Søte meldinger. Jeg synes det er veldig hyggelig og han er veldig kjekk og alt. Men..Jeg er ett lite spørsmålstegn. Har hab glemt at vi har møttes før ? Samtidig tro jeg ikke det. Han har en kommentar som får meg til å tro at han husker det fordi han vet hvor jeg bor. Skal jeg bare la fortid være fortid og hoppe i det og gå på ny date ? Glemme at han kjølnet for tre år siden..? Endret 22. april 2018 av Baktusen A
bortebra Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 Sånt skjer stadig vekk. Personlig ville jeg latt det ligge. Han husker det helt sikkert, og det er ofte tilfeldigheter som spiller inn. Jeg møtte igjen en fyr som jeg datet for mange år siden tilfeldig på byen, og vi endte opp den kvelden sammen også, men det hadde vært jævlig kleint om vi hadde begynt å spørre så mye "HVA SKJEDDE". Men plager det deg veldig, så kan du jo så klart ta det opp. Jeg er mer fan av ikke å snakke i stykker ting før de har begynt. 1
Baktusen Skrevet 22. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2018 14 minutter siden, bortebra skrev: Sånt skjer stadig vekk. Personlig ville jeg latt det ligge. Han husker det helt sikkert, og det er ofte tilfeldigheter som spiller inn. Jeg møtte igjen en fyr som jeg datet for mange år siden tilfeldig på byen, og vi endte opp den kvelden sammen også, men det hadde vært jævlig kleint om vi hadde begynt å spørre så mye "HVA SKJEDDE". Men plager det deg veldig, så kan du jo så klart ta det opp. Jeg er mer fan av ikke å snakke i stykker ting før de har begynt. Jeg var inne på samme tanke. Men har noen venninner som mener jeg er helt idiot som "gir han en ny sjanse". Er tildels enig at han kunne sagt ordentlig fra men på den andre side kan det være tilfeldigheter eller diverse som gjorde at det ikke ble noe. Og føler det blir feil å stille han til veggs for å kanskje ikke være så interessert der og da. Æsj. Jeg hopper i det. Takker ja til ny date og glemmer det som var. 🤗🤗
bortebra Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 12 minutter siden, Baktusen skrev: Jeg var inne på samme tanke. Men har noen venninner som mener jeg er helt idiot som "gir han en ny sjanse". Er tildels enig at han kunne sagt ordentlig fra men på den andre side kan det være tilfeldigheter eller diverse som gjorde at det ikke ble noe. Og føler det blir feil å stille han til veggs for å kanskje ikke være så interessert der og da. Æsj. Jeg hopper i det. Takker ja til ny date og glemmer det som var. 🤗🤗 Bra!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Han husker nok at han har truffet deg før siden dere faktisk hadde mye kontakt på den tiden og har hatt hverandre på snap siden da. Men hvorfor gå på date med en som ikke syntes du var bra nok før når dere data? Anonymkode: 8079f...d27
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 Her tenker jeg at han kun er ute etter èn ting, og ikke noe mer. Tror du kommer til å bli skuffet. Anonymkode: dda36...217
Baktusen Skrevet 23. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Han husker nok at han har truffet deg før siden dere faktisk hadde mye kontakt på den tiden og har hatt hverandre på snap siden da. Men hvorfor gå på date med en som ikke syntes du var bra nok før når dere data? Anonymkode: 8079f...d27 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her tenker jeg at han kun er ute etter èn ting, og ikke noe mer. Tror du kommer til å bli skuffet. Anonymkode: dda36...217 Hmm.. Dette er noen av kommentarene og reaksjonene venninnene mine har kommet med. Og noe av grunnen for at jeg er delt og usikker. Mye mulig og absolutt sannsynlig. På en måte tenker jeg hva har jeg og tape også bare treffe han, på den andre side usikker og "jeg er bedre enn dette" og bør droppe det. Har sagt ja, og har en løs avtale neste uke. Så er over en uke til.. hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå