AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Jeg har hatt 3 satin touch strømpebukser fra Wolford i 2 år, elsker de, og har brukt de mye, men de starter å bli litt slitt der skoen gnisser. Så da kjøpte jeg meg nye, brukte den i går, og den har revnet fra skrittet og nedover etter bare 2 timers bruk. Har kvaliteten på de blitt så dårlig, eller er det noe galt med den strømpebuksen? Anonymkode: ddd71...320
barbent Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 jeg hadde klaget på den, wolford er kvalitet, elsker dem selv
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, barbent skrev: jeg hadde klaget på den, wolford er kvalitet, elsker dem selv Takk for svar. Elsker de og, har noen pure som er 2 år gamle og, som er like fine fortsatt. Klager nok ikke, da jeg kjøpte de da jeg var i Oslo, toget fram og tilbake koster vel det dobbelte av strømpebuksen. Har du noen Wolford typer du liker ekstra godt? Anonymkode: ddd71...320
barbent Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 pure er ikke det falke sine,jeg liker falke også Har flere par med satin touch som bare er nydelige, liker best hudfargede strømpebukser jeg Har også noen i ull som jeg bruker på vinterstid Stort sett bruker jeg å være barbent, men liker strømper og strømpebukser av god kvalitet, de sitter også mye bedre på
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 52 minutter siden, barbent skrev: pure er ikke det falke sine,jeg liker falke også Har flere par med satin touch som bare er nydelige, liker best hudfargede strømpebukser jeg Har også noen i ull som jeg bruker på vinterstid Stort sett bruker jeg å være barbent, men liker strømper og strømpebukser av god kvalitet, de sitter også mye bedre på Pure er Wolford og ikke falke sine. Jeg har bare 1 par fra falke, men de liker jeg ikke, de sklir ned i rasende fart. Anonymkode: ddd71...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå