AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Jeg har etter en lengre periode som mørkhåret blitt blond igjen og håret mitt ble så klart veldig slitt som følge av dette. Er det noen her som har tips til gode produkter som funker? Anonymkode: 1b085...0c8
Lalala123 Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 (endret) Fudge clean blonde shampoo og balsam for å opprettholde blondfargen. Sebastian Penetrait masken er veldig bra, du kan også kombinere redken extreme hårkur og redken all soft hårkur. Ev. blonde angel hårkurer fra Kevin Murphy, den er veldig god og skal ikke sitte i så lenge før den skal skylles ut. Perfekt når man har dårlig tid Redken anti snap (leave- in kur) og hårolje fra Wella eller Redken. Du trenger selvfølgelig ikke alt dette, men er de beste produktene jeg har prøvd så langt Endret 24. april 2018 av Lalala123
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 5 timer siden, Lalala123 skrev: Fudge clean blonde shampoo og balsam for å opprettholde blondfargen. Sebastian Penetrait masken er veldig bra, du kan også kombinere redken extreme hårkur og redken all soft hårkur. Ev. blonde angel hårkurer fra Kevin Murphy, den er veldig god og skal ikke sitte i så lenge før den skal skylles ut. Perfekt når man har dårlig tid Redken anti snap (leave- in kur) og hårolje fra Wella eller Redken. Du trenger selvfølgelig ikke alt dette, men er de beste produktene jeg har prøvd så langt Tusen takk for mange gode tips! Fudge sine produkter har jeg Har også redken all soft shampoo, balsam og hårkur men føler at jeg trenger noe med litt mer "futt" om du skjønner! Redken extrem kan jeg jo prøve Takk! Anonymkode: 1b085...0c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå