AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Jeg skal hente en gassgrill (brukt) som jeg har fått via Facebook. Den skal brukes midlertidig, men det er første grillen jeg kjøper. Hvor mye koster gass? hva annet må jeg ha til en gassgrill? Hilen meget uerfaren grillmester Anonymkode: dd4b7...eea
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal hente en gassgrill (brukt) som jeg har fått via Facebook. Den skal brukes midlertidig, men det er første grillen jeg kjøper. Hvor mye koster gass? hva annet må jeg ha til en gassgrill? Hilen meget uerfaren grillmester Anonymkode: dd4b7...eea Er du uerfaren med gassgrill så lar du være å tenne den opp før du forstår hva du skal kontrollere og hvordan den brukes. Når huset går i luften så har du ingen forsikring om du ikke vet hva du driver med. Gassbeholder til å ha gassen i. Anonymkode: 1dde6...2bd
_popcorn_ Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Pris på gass kommer an på hvor du handler, og om du har beholder fra før. Ny flaske pluss påfyll koster vel mellom 1000-1600,- ettersom hvor du kjøper det. Så bør du ta en skikkelig kontroll på slangen, og eventuelt vurdere bytte den før du fyrer opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå