AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Del Skrevet 22. april 2018 Hei. Hvor lang holdbarhet har kokte søtpoteter? Og har dere noen triks som bedrer holdbarheten? Anonymkode: 836df...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Del Skrevet 30. april 2018 Noen innspill folkens? Anonymkode: 836df...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Del Skrevet 10. mai 2018 På 30.4.2018 den 8.09, AnonymBruker skrev: Noen innspill folkens? Anonymkode: 836df...ff1 Ingen? Anonymkode: 836df...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Del Skrevet 11. mai 2018 Bortsett fra lett bedervelig mat som fisk og kylling har jeg som hovedregel at fem dager i kjøleskap går helt fint, gitt at maten er forsvarlig nedkjølt og står tildekket i kjøleskapet. (Og akkurat søtpotet har jeg masse erfaring med, da det er en av de få grønnsakene et av barna mine liker; da steker jeg opp en god porsjon og setter i kjøleskap, sånn at jeg bare kan varme litt av gangen når det behøves. Da står de altså i kjøleskapet opptil fem dager uten problemer (det har nok hendt at det har blitt seks også )). Anonymkode: 95ce8...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå