Gå til innhold

Tatoverte øyenbryn - angrer dere ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er SÅ mange som har tatoverte øyenbryn, og de færreste har vært heldige der! Det er alle mulige variasjoner av mislykkede øyenbrynstatoveringer, og det skal folk måtte gå med, og se i speilet hver dag.

Jeg har ikke turt å tatovere øyenbryn, selv om jeg har bare 1/2 bryn på hver side. Da tegner jeg heller opp bryna hver dag. Det er så mange som går rundt med helt rare øyenbryn, så det er kanskje bedre å la være å tatovere!

Anonymkode: 70539...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Mine er kjempefine. Det er viktig å gjøre research i forkant slik at du finner de dyktigste innen feltet. Det er  deilig å ikke stresse med å tegne opp bryn. Har eyeliner også, ser bra ut men var helt forjævlig vondt og ekkelt så kommer neppe til å fylle på. Godt å føle seg fresh uten sminke! :)

AnonymBruker
Skrevet

Så noen fæle på90 tallet men i dag syns jeg de tatoverte brynene er fine . Da mener jeg både de med hele streker/permanent makeup tatovering , og microblading teknikken. Men også den gamle teknikken, for formen er mye finere nå enn før hvor det bare ble tatovert opp i syltynne store buer

Anonymkode: f40ca...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...