Gå til innhold

Ny tråd for alle dem som elsker tropeheit sommervarme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tilhører ikke det slaget, men jeg kan da bidra med litt sørvis til alle dere som trenger en egen tråd å juble ut
dagens max-temperatur og gleden over glovarme dager i tidene som kommer. Vær så god, slå dere løs her. :tommelopp: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

:hallo: Perfekt tråd, elsker alt som har med sol og varme å gjøre. Gleder meg til det blir over 25+ grader :sol:

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

:hallo: Perfekt tråd, elsker alt som har med sol og varme å gjøre. Gleder meg til det blir over 25+ grader :sol:

25+ var da lite ;) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Apex skrev:

25+ var da lite ;) 

Jo, men da kan jeg gå i t-skjorte, men 30+ da snakker vi :nigo:

Skrevet

Bra. Da er dere i gang her. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Siden vi har en klagetråd for kulde og en for varme og nå en for de som liker varme så mangler det vel bare en tråd for de som liker kulde? :laugh:

Litt som en quadrilogy :P

• 3 uker senere...
Gjest Catalina Culès
Skrevet

For noen fantastiske dager det er nå, sol og 26+ grader :mynona:Kan ikke bli bedre :yvonne:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er jeg den eneste som elsker varmen fra sola :klo:

Skrevet

Er ikke glad i varmen. Ikke den varmen været gir, i hvertfall. Slitsomt.  

Skrevet

Jeg elsker varmen fra :sol: 

• Liker 1
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Elsker sol og varme. Kunne lett bodd i et tropisk land. Elsker å gå i shorts, singlet og havaianas :) Og iskald is-te med isbiter... det er heaven. 

Skrevet

Trives godt i varmen, i hvert så lenge jeg ikke behover å gjøre noe særlig :) 

Passer jo utrolig godt at jeg har fri i dag og i morgen! Lurer faktisk på om jeg skal kjøre en dagstur til Tjøme og Verdens ende i morgen, herlig å ligge å sole seg på svabergene der ute!

• Liker 2
Skrevet

Flott at noen endelig laget en tråd for oss som er i mindretall, gleder meg til midten av Juli for det er da varmen tilsetter seg normalt sett :) 

Skrevet

Undrer meg over at så mange ikke liker varmen! Helt topp spør du meg. 

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg sender en takk til varmepumpen min, som gir meg mulighet til å ha det riktig så kjølig og godt. Og takvifta på soverommet. Og dusjen min som gir meg så kaldt vann jeg vil. :dusje:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

I morgen er varmen over, da er det meldt 16 grader :cry3:

Gjest Peanut
Skrevet
11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

I morgen er varmen over, da er det meldt 16 grader :cry3:

Da sier vi: :raven:

For Peanut liker også varme :sukk: Faktisk har jeg gått i kjole i de her dagene og det har vært stas! :strix: 

Gjest making.a.mess
Skrevet

Bring it on :-)

Mellom 25 og 35 er akkurat passe. Bikker det 40 så blir d for hett. Men vi løper ingen risiko for det her heldigvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...