AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Del Skrevet 22. april 2018 soler du deg toppløs når sola steiker, og hvor har du plassert deg for å kunne nyte når sola skinner, og du kanskje leser en bok og har musikk i bakgrunnen? hvor er ditt favoritt fristed? Anonymkode: f2e8f...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #2 Del Skrevet 22. april 2018 Aldri Anonymkode: 168fd...8d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 22. april 2018 #3 Del Skrevet 22. april 2018 Ja, jeg synes bikinioverdeler ser litt rare ut på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. april 2018 #4 Del Skrevet 22. april 2018 Nei, aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg gjorde det på 70 og 80-tallet. Anonymkode: 56ebe...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 22. april 2018 #6 Del Skrevet 22. april 2018 Hvis jeg er et sted hvor ingen andre er, så soler jeg meg helt klart toppløs jeg hater følelsen av bikini-overdelen mot kroppen... Er jeg i utlandet på stranda hvor det åpenlyst er flere kvinner som soler seg toppløst, så gjør gjerne jeg det også. Syntes vi kvinner har blitt jævlig flinke til å bodyshame hverandre, det er ingenting galt i å sole seg toppløs! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #7 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg soler meg toppløs når jeg føler at det passer seg slik, f.eks. når jeg er alene på hytta eller der andre er toppløse. På hytta hender det også at jeg soler meg helt naken når det ikke er grunn til å tro at det kommer andre forbi. Anonymkode: 2b545...1a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. april 2018 #8 Del Skrevet 22. april 2018 Ja, når situasjonen tilsier det, og alltid når jeg tar sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #9 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg soler meg ofte toppløs ja. Kommer an på settingen, egentlig. Sammen med en hel, stor vennegjeng på stranden føler jeg det kan bli ukomfortabelt å droppe bikinitoppen. Er jeg sammen med noen venninner eller kjæresten, eller bare ligger alene i hagen, synes jeg det føles veldig naturlig og behagelig å sole meg toppløs. Anonymkode: dbd04...71e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 22. april 2018 #10 Del Skrevet 22. april 2018 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #11 Del Skrevet 22. april 2018 takk for deres innblikk og tanker og ærlige svar. Veldig takknemlig for det. Anonymkode: f2e8f...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 22. april 2018 #12 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Soler meg toppløs alene på terrassen min som ikke har innsyn. Veldig greit å slippe skille! Endret 22. april 2018 av A_nanas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #13 Del Skrevet 22. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: soler du deg toppløs når sola steiker, og hvor har du plassert deg for å kunne nyte når sola skinner, og du kanskje leser en bok og har musikk i bakgrunnen? hvor er ditt favoritt fristed? Anonymkode: f2e8f...5f9 Soler meg faktisk naken når jeg er hjemme da jeg kan det. Soler meg ikke toppløs på stranda. Anonymkode: c9f05...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #14 Del Skrevet 22. april 2018 Aldri i livet om jeg skriver det på Kvinneguiden hvertfall, stedet der det hver sommer kommer griser fra nakenprat som sier at de elsker nudiststrender for å fantasere om kvinnene som går der , runke i busken og ta bilder. Anonymkode: 1c97f...67d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #15 Del Skrevet 22. april 2018 Men ja jeg soler meg toppløs både hjemme, i park og på strand. Ser ikke noe mer rart i det enn at menn går i baris . Pupper er ikke seksuelle. Egentlig er de til å gi en baby næring med så ekkelt at noen seksualiserer de i fullstendig useksuelle settinger, som når man soler seg. Anonymkode: 1c97f...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. april 2018 #16 Del Skrevet 22. april 2018 Hadde jeg hatt hage med null innsyn hadde jeg selvfølgelig sittet toppløs. Siste gang jeg solet meg toppløs var i mallorca for 10 år siden. Nå er jeg for gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. april 2018 #17 Del Skrevet 22. april 2018 Naken på nudiststrand og hjemme på altanen. Toppløs på stranden, det er bare soling og kropp er ikke automatisk sex. Virker som vi av og til går baklengs inn i fremtiden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. april 2018 #18 Del Skrevet 22. april 2018 8 minutter siden, Peonjenta skrev: Hadde jeg hatt hage med null innsyn hadde jeg selvfølgelig sittet toppløs. Siste gang jeg solet meg toppløs var i mallorca for 10 år siden. Nå er jeg for gammel. En er aldri for gammel 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. april 2018 #19 Del Skrevet 22. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det på 70 og 80-tallet. Anonymkode: 56ebe...ce9 Hvorfor sluttet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. april 2018 #20 Del Skrevet 22. april 2018 49 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: En er aldri for gammel 😎 Jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå