Plonk Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Uff så trist slutt! Vi måtte felle en tåre både mannen min og jeg. Og et helt år til fortsettelsen kommer! Utrolig god serie, veldig troverdige karakterer og konflikter...
NullHull Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Enig Koselig å se at det finnes andre Krøniken-fans her forresten Vil ha fortsettelse nå!!!!! :veldigsur:
Væren Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Jeg er også Krøniken fan! Var kjempetrist at det sluttet som det gjorde, det var faktisk litt uventet at en av hovedpersonene skulle forsvinne så tragisk. Stakkels Erik!!! Ser veeeeeldig fram til fortsettelsen; hadde håpet på mange episoder ennå!
Plonk Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2005 Var kjempetrist at det sluttet som det gjorde, det var faktisk litt uventet at en av hovedpersonene skulle forsvinne så tragisk. Stakkels Erik!!! Ja, veldig uventet! Da han reiste seg for å gå en tur, sa jeg faktisk til mannen min at "han er opplagt suicidal, jeg ville aldri latt ham gå en tur alene nå. Men siden dette er en serie der han sikkert skal være med i mange episoder ennå, er det nok ikke farlig"... så feil kan man ta av serieskaperne... tragiske greier. Håper direktørfaren hans en gang får vite hva han har gjort. Snakker om steil type!
Væren Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har i grunnen hele tiden irritert meg over Erik, men hadde begynt å synes synd på ham og få en slags godhet for hans klossete framtoning. Han ble jo et "produkt" av sin far, som ikke unte ham suksess i det hele tatt. Det er utrolig hvordan serieskaperne greier å få fram de rette følelsene for de ulike personene i serien! Synes forresten det er utrolig gode skuespillere i alle rollene! Er det andre enn meg som aner at det er i ferd med å gro fram dypere følelser mellom Palle og Ida? Syntes særlig dette var tydelig da de var på ferie sammen og satt ute ved havet.
Loolaa Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Ja, Ida og Palle har ligget i kortene lenge! Uff, det er altfor lenge til neste omgang med episoder! En venninne og jeg fant nettopp ut at vi må ha krøniken-kvelder for å fylle tida, der vi ser 4-5 episoder hver kveld (har tatt oppatk)!
Væren Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 OK, da er det ikke bare jeg og Hr. Sau som har merket dette, da! De to er liksom akkurat som skapt for hverandre... *sukk* *tar med noe godt og drar avgårde på videokveld hos loolaa*
Plonk Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2005 OK, da er det ikke bare jeg og Hr. Sau som har merket dette, da! De to er liksom akkurat som skapt for hverandre... *sukk* Hallo, de to der har jo vært skapt for hverandre helt siden starten. Ikke skjønte jeg hva de skulle rote seg borti de der direktørbarna etter. Men uten ville det vel ikke blitt noen serie..! Søs synes jeg blir stadig mer usympatisk, særlig etter at hun begynte å bedra Palle. Han er jo bare så utrolig god og snill, sånne menn kan man ikke bedra!!
Væren Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Vi er jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ enige!!! Nei, Palle er god som gull, en sånn mann må pleies og tas vare på! Søs finner ham vel kanskje litt lite utfordrende; hun trenger spenning den tøtta der! Vakker er hun, men et beist!!! Merkelig nok liker jeg henne, tross alt! Er jeg rar? *gomle*
Loolaa Skrevet 22. februar 2005 #11 Skrevet 22. februar 2005 Søs finner ham vel kanskje litt lite utfordrende; hun trenger spenning den tøtta der! Vakker er hun, men et beist!!! Merkelig nok liker jeg henne, tross alt! Er jeg rar? Merkelig nok liker jeg henne, tross alt! Er jeg rar? *gomle* Godt sagt! *smatt smatt* Plonk: ikke meningen å kuppe tråden din med denne Krøniken-festen, altså. Dessuten, det er åpent for alle, sofaen er stor!
Plonk Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2005 Nei, Palle er god som gull, en sånn mann må pleies og tas vare på! Søs finner ham vel kanskje litt lite utfordrende; hun trenger spenning den tøtta der! Vakker er hun, men et beist!!! Merkelig nok liker jeg henne, tross alt! Er jeg rar? Det der det der som gjør serien så fantastisk. Jeg liker alle sammen, jeg, fordi de er så sammensatte, akkurat som folk her ute i virkeligheten er. Selv den gamle direktørjævelen har jo sine positive sider, og det er ikke vanskelig å se ting fra hans side heller. Alle står fram med sine motivasjoner og gode og dårlige sider, det er det som skiller Krøniken fra billige såpeoperaer, der noen alltid er gode og noen alltid er onde.
Plonk Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2005 Her står det forresten litt om slutten nå og om fortsettelsen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267726
Væren Skrevet 22. februar 2005 #14 Skrevet 22. februar 2005 Vet ikke om jeg har lyst til å lese om fortsettelsen! Blir det avslørt mye som kan være greit å ikke vite???
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Håper direktørfaren hans en gang får vite hva han har gjort. Snakker om steil type! Men det er jo bare en tv-serie, og faren er kun en skuespiller som gjør og sier det som står i manus.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #17 Skrevet 22. februar 2005 Vet ikke om jeg har lyst til å lese om fortsettelsen! Blir det avslørt mye som kan være greit å ikke vite??? Nei, det blir ikke avslørt noe av betydning. Så du kan trygt lese artikkelen og beholde spenningen.
Plonk Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2005 Men det er jo bare en tv-serie, og faren er kun en skuespiller som gjør og sier det som står i manus. Hallo, DU kan ikke ha mye glede av å leve deg inn i fiksjonens verden...
Tosca Skrevet 22. februar 2005 #19 Skrevet 22. februar 2005 Klarer nesten ikke å vente til de neste episodene. Beste serie som er blitt vist på lenge! Det må jo bare bli Palle og Ida. Palle er altfor god for Søs. Hun fortjener ikke en så snill og tålmodig mann. Synd at Erik døde, men det var ikke så uventet etter så mange nederlag. Jeg elsker serier som går over flere år, og en kan følge med i flere generasjoner. Jeg savner "Vestavind" jeg....
Væren Skrevet 22. februar 2005 #20 Skrevet 22. februar 2005 Vel er Hr. Sau ganske morsom i blant - men SÅÅÅ morsom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå