AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 snuppa mi er 3 år. Hun har en god andøy helårs dundyne som hun bruker om vinteren men nå som nettene er mildere og til sommeren så blir denne for varm for henne. Hun er helt svett. I dag har både KID og princess 40 prosent på barnevarer med gratis frakt og jeg tenkte å kjøpe en dyne hun kan bruke til sommeren. Men vanskelig når man sitter i en nettbutikk og ikke i fysisk butikk. Vil jo ikke kjøpe atter en varm dyne. Det er noe som heter sommer dundyne men den høres jo varm ut. Så er det fiber dyne men det står og at den er varm. Hva velger man? Hun er veldig varm av natur. Ps i den alderen - 100x140 i størrelse, men hvor lenge bruker dere den størrelsen på barn? Anonymkode: b3f2d...47a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 Trenger hun dyne om sommeren, da? Kanskje heller kjøpe et behagelig helseteppe? Og kjøpe en av de dynene du snakker om som vår/høstdyne. Eller eventuelt som vinterdyne dersom den hun har nå egentlig er for varm. Anonymkode: 2b58a...038
Bambi1995 Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 min bruker ofte bare tepper på sommeren, type ull
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Et helseteppe er tingen når sommeren er her. Da vasker vi dynen og pakker den vekk for noen mnd. Anonymkode: 173d0...79c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Her bruker jenta vår fiber dyne fra Kid, sommervariant som er tynn. Hun er også varm så hun ''bruker'' den hele året, den ligger stort sett i fotenden. Jeg tenker at en god pysjamas er det viktigste. Anonymkode: 606d8...f63
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 Jeg ville gått for dun. Syntetisk blir klamt når det er varmt. Anonymkode: 5d6ee...5ae
Nuwanda2 Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 Sommerdun dyne er ikke for varm, om barnet ditt aksepterer å ha på seg dyne Tenker også at pysj egentlig er best, om barnet er en "dynekaster"... har også varme barn og fiber-dyne ble alt for "klamt" og svett for de.
Ulrikke Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 Sommerdundyne er det "beste" føler jeg, den puster og blir ikke fullt så klam...12-åringen min har en sommerdundyne (tror den var fra Princess, men sikkert samme greia) som jeg er misunnelig på Tror barna her har gått over til voksendyne da de var ca 3 år...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 På 22.4.2018 den 9.13, AnonymBruker skrev: snuppa mi er 3 år. Hun har en god andøy helårs dundyne som hun bruker om vinteren men nå som nettene er mildere og til sommeren så blir denne for varm for henne. Hun er helt svett. I dag har både KID og princess 40 prosent på barnevarer med gratis frakt og jeg tenkte å kjøpe en dyne hun kan bruke til sommeren. Men vanskelig når man sitter i en nettbutikk og ikke i fysisk butikk. Vil jo ikke kjøpe atter en varm dyne. Det er noe som heter sommer dundyne men den høres jo varm ut. Så er det fiber dyne men det står og at den er varm. Hva velger man? Hun er veldig varm av natur. Ps i den alderen - 100x140 i størrelse, men hvor lenge bruker dere den størrelsen på barn? Anonymkode: b3f2d...47a Voksenstørrelse til barn på den alderen kjører jeg. Anonymkode: 47450...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå