JaVel Skrevet 25. april 2018 #21 Del Skrevet 25. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du skal slutte å tenke på deg selv og heller tenke på venninnen din. Dårlig gjort av deg å ikke være villig til å stille opp på et bilde av henne og forloverne/venninnene. Det er faktisk brudeparets dag og det er dem som skal være i sentrum. Ikke deg med fotofobi Anonymkode: 0bce4...fb8 Slik jeg leste TS sitt innlegg så har hun skikkelig fobi mot å bli tatt bilder av, og det du skriver vil nok ikke hjelpe. Det blir som om jeg har en vill tiger som kjæledyr hjemme, og når du kommer på besøk og blir livredd når du ser dette " kjæledyret" så ber jeg deg roe deg ned og slutte å være så hysterisk. Hadde det det hjulpet mot redselen din? Da kan du selvsagt si, men hjelpemeg her snakker vi om bilder?! Det er helt ufarlig! Men for TS er det ikke ufarlig, hun føler at hun må møte en vill tiger i dette bryllupet, så litt forståelse hadde nok hjulpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 26. april 2018 #22 Del Skrevet 26. april 2018 På 22.4.2018 den 9.16, Catalina Culès skrev: Liker heller ikke å bli tatt bildet av, ser helt jævlig ut på bilder, og spesielt når jeg ikke vet de tar bildet, det er det verste, da ser trynet mitt helt forvrengt ut. Kjenner meg veldig godt igjen i den beskrivelsen der.. Fins ikke fotogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #23 Del Skrevet 26. april 2018 21 timer siden, JaVel skrev: Slik jeg leste TS sitt innlegg så har hun skikkelig fobi mot å bli tatt bilder av, og det du skriver vil nok ikke hjelpe. Det blir som om jeg har en vill tiger som kjæledyr hjemme, og når du kommer på besøk og blir livredd når du ser dette " kjæledyret" så ber jeg deg roe deg ned og slutte å være så hysterisk. Hadde det det hjulpet mot redselen din? Da kan du selvsagt si, men hjelpemeg her snakker vi om bilder?! Det er helt ufarlig! Men for TS er det ikke ufarlig, hun føler at hun må møte en vill tiger i dette bryllupet, så litt forståelse hadde nok hjulpet. Er ikke redd for tigere. Hadde den vært vill, hadde den spist deg lenge før jeg kom på besøk Anonymkode: 0bce4...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 26. april 2018 #24 Del Skrevet 26. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke redd for tigere. Hadde den vært vill, hadde den spist deg lenge før jeg kom på besøk Anonymkode: 0bce4...fb8 Men du forstod analogien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #25 Del Skrevet 27. april 2018 Høres ut som en tvangstanke egentlig. Og en utrolig selvopptatt en. Tenk deg litt om her....du vrir faktisk bryllupet til din venninne om til å handle om deg. Greit at du ikke liker utseendet ditt, vi er mange som sliter med det. Men i bryllupet må du nesten bare svelge kamelene å feire venninnen din. Det er faktisk ikke din dag. Og om du har problemer med det burde du heller være hjemme. Anonymkode: c36f5...b4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 27. april 2018 #26 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg er sånn at jeg begynner å gråte hvis folk tar bilde av meg, så jeg skjønner deg godt. Har ingen gode råd da, folk tenker jo ikke. Til deg over meg: jeg kan bare snakke for meg selv men jeg vil ikke ha ting til å handle om meg selv, jeg vil helst at ting IKKE skal handle om meg, jeg vil bare være i fred. Jeg syntes folk kan respektere at det finnes noen som ikke vil bli tatt bilde av uten at sånne som deg skal komme og angripe. Du vet ikke hva som ligger bak og det er du som fremstår som selvopptatt hvis du har så lite forståelse for at ikke alle er som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #27 Del Skrevet 27. april 2018 34 minutter siden, Calypso skrev: Jeg er sånn at jeg begynner å gråte hvis folk tar bilde av meg, så jeg skjønner deg godt. Har ingen gode råd da, folk tenker jo ikke. Til deg over meg: jeg kan bare snakke for meg selv men jeg vil ikke ha ting til å handle om meg selv, jeg vil helst at ting IKKE skal handle om meg, jeg vil bare være i fred. Jeg syntes folk kan respektere at det finnes noen som ikke vil bli tatt bilde av uten at sånne som deg skal komme og angripe. Du vet ikke hva som ligger bak og det er du som fremstår som selvopptatt hvis du har så lite forståelse for at ikke alle er som deg. Da får du holde deg unna bryllup og sånn hvor alt dokumenteres da vet du. Du kan faktisk ikke forvente at alle skal ta hensyn til deg hele tiden og da spesielt når dagen handler om noen andre. Så egoistisk er det ikke lov å være. Enten så får du takle å bli tatt bilder av i ett bryllupet, eller så får du holde deg unna. Det er ikke du som er hovedpersonen den dagen uansett om du liker det eller ikke. Det er måte på hvor selvopptatt det er lov å være. Anonymkode: c36f5...b4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. april 2018 #28 Del Skrevet 28. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Da får du holde deg unna bryllup og sånn hvor alt dokumenteres da vet du. Du kan faktisk ikke forvente at alle skal ta hensyn til deg hele tiden og da spesielt når dagen handler om noen andre. Så egoistisk er det ikke lov å være. Enten så får du takle å bli tatt bilder av i ett bryllupet, eller så får du holde deg unna. Det er ikke du som er hovedpersonen den dagen uansett om du liker det eller ikke. Det er måte på hvor selvopptatt det er lov å være. Anonymkode: c36f5...b4c Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #29 Del Skrevet 28. april 2018 Har det helt likt. Får mye skryt for utseende, men ser jo helt galen ut på bilder. Er jeg bevisst på at jeg blir tatt bilde av er det enda verre. Da får jeg litt sånne redde øyne og kinnene større store og feite ut. Anonymkode: 56419...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå