Gå til innhold

Liten penis - dealbraker...

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utvalget ditt blant damer vil nok begrenses en del, men det finnes enda noen igjen som nøyer seg med såpass lite. Om du er en flott fyr ellers, er det håp for deg også. Jeg har valgt en fyr som både er godt utrustet der nede og flott ellers, så jeg vil helst ha i både pose og sekk.

Anonymkode: 9e2d8...ace

Samme her :nori:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd med 12 cm. De to siste mennene jeg har hatt sex med, hadde 5 cm, det var ikke gøy. Og det ble ikke noe videre forhold med de. Så hvis neste mann har 12 cm, tror jeg at jeg blir hoppende glad.

Anonymkode: 8118a...c67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra du vet at 18 er større enn 12. 

Anonymkode: bd2c0...b1a

Og bedre enn ;)

Anonymkode: c1131...d13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd med 12 cm. De to siste mennene jeg har hatt sex med, hadde 5 cm, det var ikke gøy. Og det ble ikke noe videre forhold med de. Så hvis neste mann har 12 cm, tror jeg at jeg blir hoppende glad.

Er du sikker på at de med så smått som 5 cm var ektefødt menn...

Anonymkode: 48b43...32f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og bedre enn ;)

Ok. 23 > 18. 😁

Anonymkode: bd2c0...b1a

AnonymBruker
Skrevet

12 cm er greit hvis bredden er bra. Grov kukk som fyller godt opp er deilig.

En tynn som er 12cm hadde dessverre ikke fungert for meg, men her er vi kvinner veldig forskjellige. Synes ikke du skal ha komplekser i det hele tatt. Vært borti mindre :)

Anonymkode: 5825f...462

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at de med så smått som 5 cm var ektefødt menn...

Anonymkode: 48b43...32f

Ja, er sikker på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Letter sagt enn gjort for mange, men forsøk å ikke tenke så mye på størrelsen. De færreste kvinner bryr seg så mye faktisk. Skal du ha ons, fokuser på å gjøre noe med det du kan gjøre noe med, tren deg til en ok kropp/bra kropp og være i grei form fysisk, tren deg opp på smalltalk og til å bli uredd i møte med mennesker. 

Anonymkode: e1952...58b

AnonymBruker
Skrevet

Når du snakker

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

12 cm er greit hvis bredden er bra. Grov kukk som fyller godt opp er deilig.

En tynn som er 12cm hadde dessverre ikke fungert for meg, men her er vi kvinner veldig forskjellige. Synes ikke du skal ha komplekser i det hele tatt. Vært borti mindre :)

Anonymkode: 5825f...462

Hei, når du snakker bredde på 12 cm hvor på penis måler du ut i fra? Selv er jeg ganske bred ved roten med 15 cm, men penishodet måler bare 10 - 11 cm i omkrets. Dette betyr at en kvinne vil kjenne meg godt i skjedeåpningen når penisroten kommer helt inn. Er dessverre ikke så fornøyd med det, skulle gjerne hatt mye større hode. Ofte lurer jeg på hvor i skjedegangen en kvinne er mest følsom og hvor viktig det er med et stort penishode for en kvinne.

Anonymkode: 4fab9...a11

AnonymBruker
Skrevet

. Ofte lurer jeg på hvor i skjedegangen en kvinne er mest følsom og hvor viktig det er med et stort penishode for en kvinne.

De ytterste to cm av skjeden er mest følsomme. Lenger inn kjenner jeg utrolig lite, men merker det veldig godt om han treffer g-punktet. Men det er ikke sånn at jeg kjenner det i huden i skjeden, liksom, det er mer at det kjennes i hele kroppen. Vanskelig å forklare. Det bare "NÅ ble det plutselig veldig godt, hva gjorde du nå?"

Stort penishode er IKKE et kriterium jeg bryr meg om når jeg skal velge meg en mann, uansett om det er for ONS eller som kjæreste. Det er ca 1000 andre ting på lista som avgjør om fyren er god i senga eller en god fyr.

Anonymkode: ae6dc...97c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ytterste to cm av skjeden er mest følsomme. Lenger inn kjenner jeg utrolig lite, men merker det veldig godt om han treffer g-punktet. Men det er ikke sånn at jeg kjenner det i huden i skjeden, liksom, det er mer at det kjennes i hele kroppen. Vanskelig å forklare. Det bare "NÅ ble det plutselig veldig godt, hva gjorde du nå?"

Stort penishode er IKKE et kriterium jeg bryr meg om når jeg skal velge meg en mann, uansett om det er for ONS eller som kjæreste. Det er ca 1000 andre ting på lista som avgjør om fyren er god i senga eller en god fyr.

Anonymkode: ae6dc...97c

Men det er vel fortsatt slik at tykkere er deiligere? Rundt åpningen altså og de to centimeterne inn. 

Anonymkode: 23dd4...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Tykkelse er deilig, men det hjelper lite for min del om lengden er 12 cm, for da blir det mest gnukking. Kjæresten sin er 18 cm lang og 15 cm i diameter. Helt perfekt for meg, men som alt annet så har man preferanser.

Anonymkode: 7b2d8...a02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseende betyr langt mer enn penis lengde og bredde og det gjelder også for ons. Kunne ikke falt meg inn å ligget med en stygg mann uansett hvor stor han var nedentil, dessuten er ikke det noe godt heller. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Litt kort penis er flott det! Ville helst ikke vært sammen med en som hadde såpass lang eller brei penis at det gjorde vondt med samleie. Støtsmerter er ufattelig vondt. Elsker følelsen av hofte som treffer hofte, litt smelling og klasking og å virkelig føle at den når så dypt inn som overhode mulig (som ikke er mulig i det hele tatt med en lang penis - for meg. Definerer "lang penis" som 22+).

Dessuten som mange sier; penisstørrelse er langt ifra alt, det er mye som spiller en langt større rolle. Personlig synes jeg det er veldig frekt å snu i døra hvis penisen er i det lavere spekteret av normal penisstørrelse. Jeg mener, skal menn snu i døra fordi de blir skuffet over damens bryststørrelse da, eller?  Mindre penis trenger ikke bety dårligere sex. Jeg mener det er mannens kompetanse på området og kjemien imellom partene som spiller størst rolle her. 

Anonymkode: 8a249...a2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med store peniser er at de blir fort slappe, men jeg ville ikke snudd i døra av den grunn. En viss anstendighet har jeg.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utvalget ditt blant damer vil nok begrenses en del, men det finnes enda noen igjen som nøyer seg med såpass lite. Om du er en flott fyr ellers, er det håp for deg også. Jeg har valgt en fyr som både er godt utrustet der nede og flott ellers, så jeg vil helst ha i både pose og sekk.

Anonymkode: 9e2d8...ace

For meg handler d mer om penger og prestisje. Bor på Nordstrand og kunne ikke tenkt meg annen mann.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du snakker

Hei, når du snakker bredde på 12 cm hvor på penis måler du ut i fra? Selv er jeg ganske bred ved roten med 15 cm, men penishodet måler bare 10 - 11 cm i omkrets. Dette betyr at en kvinne vil kjenne meg godt i skjedeåpningen når penisroten kommer helt inn. Er dessverre ikke så fornøyd med det, skulle gjerne hatt mye større hode. Ofte lurer jeg på hvor i skjedegangen en kvinne er mest følsom og hvor viktig det er med et stort penishode for en kvinne.

Men det er jo ikke penisroten som glir konstant frem og tilbake inni vagina, desverre. Så tykkelsen på selve staken er viktigst, og størrelsen på hodet et det som stimulerer mest.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseende betyr langt mer enn penis lengde og bredde og det gjelder også for ons. Kunne ikke falt meg inn å ligget med en stygg mann uansett hvor stor han var nedentil, dessuten er ikke det noe godt heller. 

Hvorfor må det være enten-eller? Fins da mange kjekke menn med fin penisstørrelse! :)
Kunne aldri falt meg inn å ligget med en verdens kjekkeste mann om han hadde skikkelig liten penis liksom, men det fins jo mange trinn i mellom der. Må ikke være enten-eller. Heldigvis! :)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel fortsatt slik at tykkere er deiligere? Rundt åpningen altså og de to centimeterne inn. 

Anonymkode: 23dd4...3b4

Ja no doubt

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt kort penis er flott det! Ville helst ikke vært sammen med en som hadde såpass lang eller brei penis at det gjorde vondt med samleie. Støtsmerter er ufattelig vondt. Elsker følelsen av hofte som treffer hofte, litt smelling og klasking og å virkelig føle at den når så dypt inn som overhode mulig (som ikke er mulig i det hele tatt med en lang penis - for meg. Definerer "lang penis" som 22+).

Anonymkode: 8a249...a2c

Jeg syntes dette er et rart fenomen jeg har sett flere ganger her inne når det er snakk om penisstørrelser. Noen kvinner som sier at en liten penis er helt fint det, og at stor blir for mye, også definerer de stor som 22 eller 25++
Ja da blir det for mye og vondt for de aller fleste , men hva definerer dere som "liten penis er flott det" da? Er det 11 cm , eller er det 16 cm eller 18 cm? Umulig å vite når grensen din for definasjonen av lang er på 22cm. 

Personlig definerer jeg 11 som for lite, og 16 som stor nok/perfekt, og 22 som shvær, spennende men for vondt til å ha sex med daglig.

På måten noen skriver så virker det som at dere syntes 8 cm er helt flott liksom, men så brukes "liten" i kontrast til "megastor", hva med noe midt på treet? Tviler på at noen av dere som sier at "liten er helt flott" faktisk ville valgt 8 cm på drømmemannen, enn 15 cm for eksempel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...