AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Jeg har en liten penis, det erkjenner jeg. 12 cm lang og 12 cm tykk. De som har greie på det sier det er normalt, javel, det er ikke en micropenis, men det er liten like forbanna. Jeg har hatt mange ons og elskere opp igjennom, de har aldri klaget over den. Men er det noen kvinner her som faktisk hadde reagert på hvor liten den var, og gått? Altså reist fordi at den er liten... på ons for eksempel... Anonymkode: fc76a...3fb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Vi er jo høflige, så hadde nok ikke avsluttet og dratt der og da. Men hadde nok heller ikke gått videre med forholdet. Det hadde nok blitt med den ene gangen dessverre. Anonymkode: 71741...860 4
Sphere Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Nå handler sex om langt mer enn penisstørrelse, men snakker vi kun pikk, er dette en størrelse de aller fleste kvinner vil kunne ha mye moro med. Litt under snittet lengde og på snittet tykkelse. Stikker de av den grunn, er det ikke du som har problemet, for å si det slik. 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Jeg har ca samme størrelse og hatt mange ons opp gjennom årene. Har bare fått kjeft en gang. Hun var mest sint for at jeg hadde dratt henne med meg hjem som lå et godt stykke unna byen og kastet bort tiden hennes. Jeg sa kunne betale for taxien tilbake, men så hadde jeg ikke kontanter så da var vi like langt, og hun klikket i vinkel. Hun kom seg vel tilbake til slutt tror jeg. Ellers har ingen klaget. I alle fall ikke direkte til meg. Noen har det til og med blitt flere omganger med. Du kan ikke tilfredsstille alle, vær fornøyd med det du har. Anonymkode: 14509...642 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ca samme størrelse og hatt mange ons opp gjennom årene. Har bare fått kjeft en gang. Hun var mest sint for at jeg hadde dratt henne med meg hjem som lå et godt stykke unna byen og kastet bort tiden hennes. Jeg sa kunne betale for taxien tilbake, men så hadde jeg ikke kontanter så da var vi like langt, og hun klikket i vinkel. Hun kom seg vel tilbake til slutt tror jeg. Ellers har ingen klaget. I alle fall ikke direkte til meg. Noen har det til og med blitt flere omganger med. Du kan ikke tilfredsstille alle, vær fornøyd med det du har. Anonymkode: 14509...642 Virkelig? Noen mennesker burde ikke fått lov til å ferdes ute. Jeg hadde blitt forbannet om jeg var deg. Anonymkode: aa757...68c 13
Hr. Aktiv Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ca samme størrelse og hatt mange ons opp gjennom årene. Har bare fått kjeft en gang. Hun var mest sint for at jeg hadde dratt henne med meg hjem som lå et godt stykke unna byen og kastet bort tiden hennes. Jeg sa kunne betale for taxien tilbake, men så hadde jeg ikke kontanter så da var vi like langt, og hun klikket i vinkel. Hun kom seg vel tilbake til slutt tror jeg. Ellers har ingen klaget. I alle fall ikke direkte til meg. Noen har det til og med blitt flere omganger med. Du kan ikke tilfredsstille alle, vær fornøyd med det du har. Anonymkode: 14509...642 Herre gud slik dame går en flott tid i møte mtp. valg av mann. Med den oppførselen så er det ikke mange som satser på noe fast... 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 Enda en med normalt liten. Den er ikke ekstremt liten. Du er innenfor 90% og har en penis med bare 20% mindre volum enn snittet. Det er så liten forskjell at en kvinne ikke vil merke det hvis hun ikke har preferanser som avviker fra normalen. Har hun det så er det ikke du som er avviker. Anonymkode: bd2c0...b1a 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 Om jeg hadde gått vet jeg ikke, på et one night stand er det godt mulig jeg hadde gjort det, og jeg har gjort det ved to tilfeller før pga pikken til de jeg skulle ligge med var liten. (Eller ene gangen var hjemme hos meg så da lata jeg som at jeg ble dårlig pga alkohol og låste meg inne på badet og tenkte over hva jeg skulle gjøre, ble der i 40 minutter eller noe til han sovna, og jeg la meg på sofaen for å slippe å våkne opp til at han prøvde seg igjen) Men de var under 12 cm tykk også, og både kort og syltynn penis funker bare overhodet ikke for meg... Du har bare "litt liten" og "litt tynn" penis, og hvis jeg hadde hatt følelser for deg og kjent deg en stund så hadde jeg ikke gått bare pga det, ville jo gitt det en sjans liksom. Anonymkode: c1131...d13 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda en med normalt liten. Den er ikke ekstremt liten. Du er innenfor 90% og har en penis med bare 20% mindre volum enn snittet. Det er så liten forskjell at en kvinne ikke vil merke det hvis hun ikke har preferanser som avviker fra normalen. Har hun det så er det ikke du som er avviker. Anonymkode: bd2c0...b1a Er vel ikke 90% som har 12x12. Gjennomsnittet er på 12,5-16cm i lengde og 12-14,5 i omkrets , så de som har under og over det tilhører jo mindretallet. Som kvinne kan jeg ærlig si at jeg merker stor forskjell på et par centimeter fra etter til.... Men 12x12 er ikke veldig liten nei, men litt liten forhold til nedre sjikt av gjennomsnittet, og ganske liten forhold til midtre sjikt av gjennomsnittet Anonymkode: c1131...d13 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 En eks hadde kanskje litt kortere. Men med han hadde jeg den beste sexen jeg noensinne har hatt. Jeg hadde ikke tenkt på det som en dealbreaker. Jeg liker ikke kjempe store, uansett. Anonymkode: c7839...8ef 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 Ingen dealbreaker for min del 👍 Anonymkode: 607af...c33 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 Mannen min gjennom 12 år har 14 cm lang penis, og i noen stillinger er han for stor. Som i at han stanger i livmortappen og det gjør vondt. Går som regel bra hvis jeg har fått en eller flere orgasmer, men kjappiser funker bare i stillinger der han ikke går så dypt. Jeg har født barn, og det gjelder fortsatt. Tror ikke noen cm mindre hadde vært krise, en eks tror jeg var omtrent 12, og det gikk helt fint med penetreringen (resten var dårlige greier desverre). Har hatt 9 partnere, og alle har vært mellom 12-15 cm unntatt 1, han var 17-18, og det var vondt selv med glidemiddel. Gud som jeg faket for å få det overstått. 😜 Han kunne heller ikke forspill, hadde sikkert hjulpet altså.. Så mao, les noen bøker (anbefaler Tracy Cox), bli helt rå med fingre og tunge, slutt og stress med str, og finn deg ei ordentlig god jente som elsker deg fordi du er kjekk/smart/snill/morsom osv. Ikke styr med usikre og klønete one night stands, og slutt å poste tråder om penisen din på KG. Anonymkode: 8d269...6a0 6
A_nanas Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 12 cm er petite. 20 er helt passe. Men bruk det du har liksom. Vi damer har ulike preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #15 Skrevet 23. april 2018 Ikke heng deg opp i størrelsen din. Anonymkode: 607af...c33
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #16 Skrevet 23. april 2018 Utvalget ditt blant damer vil nok begrenses en del, men det finnes enda noen igjen som nøyer seg med såpass lite. Om du er en flott fyr ellers, er det håp for deg også. Jeg har valgt en fyr som både er godt utrustet der nede og flott ellers, så jeg vil helst ha i både pose og sekk. Anonymkode: 9e2d8...ace 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #17 Skrevet 23. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke 90% som har 12x12. Gjennomsnittet er på 12,5-16cm i lengde og 12-14,5 i omkrets , så de som har under og over det tilhører jo mindretallet. Som kvinne kan jeg ærlig si at jeg merker stor forskjell på et par centimeter fra etter til.... Men 12x12 er ikke veldig liten nei, men litt liten forhold til nedre sjikt av gjennomsnittet, og ganske liten forhold til midtre sjikt av gjennomsnittet Anonymkode: c1131...d13 90% er innenfor 12 til 18 cm. Så ja. Anonymkode: bd2c0...b1a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #18 Skrevet 23. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 90% er innenfor 12 til 18 cm. Så ja. Anonymkode: bd2c0...b1a 18 > 12 Anonymkode: c1131...d13
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #19 Skrevet 23. april 2018 Hørrs egentlig ganske perfekt ut! Jeg liker dem best litt mindre enn gjennomsnittet, spesielt tykkelsen! Blir det for stort føler jeg bare at jeg virkelig strekkes, og ikke på en god måte og for lang da går den jo helt til enden, heller ikke nice. Anonymkode: 9e6e5...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #20 Skrevet 23. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 18 > 12 Anonymkode: c1131...d13 Bra du vet at 18 er større enn 12. Anonymkode: bd2c0...b1a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå