AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Jeg hadde sex med en jente idag, hun fikk ca 5 orgasmer! Er det mulig? Hvorfor får noen damer så fort orgasme og ikke andre? Anonymkode: f0c15...5bd
FluffyJuggernaut Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 (endret) For vi kvinner er forskjellige fra hverandre. Like store forskjeller på menn også. Endret 21. april 2018 av FluffyJuggernaut 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 That's life... Jeg er også sånn, hvis fyren kan tingene sine. Men har også hatt sex med mange der jeg ikke har kommet i det hele tatt eller vært i nærheten. Anonymkode: 100cf...197 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Kan godt hende hun faka. Er hun under 25 gjorde hun garantert det Anonymkode: 6af63...7f6 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: That's life... Jeg er også sånn, hvis fyren kan tingene sine. Men har også hatt sex med mange der jeg ikke har kommet i det hele tatt eller vært i nærheten. Anonymkode: 100cf...197 Det du sier er at mannen har ansvaret for st du kommer? Anonymkode: 9e677...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende hun faka. Er hun under 25 gjorde hun garantert det Anonymkode: 6af63...7f6 Mhm. Kan hende. Hun er 27 Anonymkode: f0c15...5bd
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 Jeg fikk 11 en gang,godt gift dame Anonymkode: 620cf...262 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 Når jeg holder på går jeg som regel for minimum 3 rett etter hverandre. Topp score er 8, kun pga. hånda svikta Anonymkode: 2aca2...6e6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du sier er at mannen har ansvaret for st du kommer? Anonymkode: 9e677...4d9 Såklart har menn like mye ansvar for at kvinnen kommer, som kvinnen har ansvar for at han kommer. Om vi ikke gadd å la dere penetrere oss og bli stimulert av oss på måten som er digg for dere, i stillingene som føles best for dere, så hadde jo ikke menn fått mye ut av samleiet. På samme måte får ikke kvinner mye ut av samleiet om mannen bare tar hensyn til seg selv og egen orgasme, han måjo stimulere oss på den måten som er digg for oss og ikke bare tenke på seg sjæl. Sex er jo en seanse man har med hverandre. Hadde kvinner vært like ego som enkelte menn så hadde dere aldri fått penetrert eller fått blowjob, for vi hadde klart oss med å fingre oss selv. Ja mange orgasmer er mulig, med rett partner som yter og ikke er egoistisk. En mann som ikke tar ansvar for min orgasme ligger jeg ikke med igjen. Boy byyyeee Anonymkode: 6af63...7f6 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en jente idag, hun fikk ca 5 orgasmer! Er det mulig? Hvorfor får noen damer så fort orgasme og ikke andre? Anonymkode: f0c15...5bd hva med deg selv? Anonymkode: 607bb...f3e
Perle Skrevet 22. april 2018 #11 Skrevet 22. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en jente idag, hun fikk ca 5 orgasmer! Er det mulig? Hvorfor får noen damer så fort orgasme og ikke andre? Anonymkode: f0c15...5bd Slapp av. Hun bare"faket" for å få det overstått. 2
Sphere Skrevet 22. april 2018 #12 Skrevet 22. april 2018 Noen kommer bare mye lettere enn andre. Menn som kvinner. Slik er det bare. Folk er forskjellige. Og slapp av, ingen her inne vet om hun faket eller ikke. Det er bare for å jekke ned det de ser på som selvskryt. Selv om det egentlig er dama du skryter av. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #13 Skrevet 22. april 2018 Får ofte tre stk, er 37 år og bedre sexliv enn da var 27. Mye pga en god, hensynsfull mann med godt over gjennomsnittet utstyr. Anonymkode: 0ec51...022
barbent Skrevet 22. april 2018 #14 Skrevet 22. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Såklart har menn like mye ansvar for at kvinnen kommer, som kvinnen har ansvar for at han kommer. Om vi ikke gadd å la dere penetrere oss og bli stimulert av oss på måten som er digg for dere, i stillingene som føles best for dere, så hadde jo ikke menn fått mye ut av samleiet. På samme måte får ikke kvinner mye ut av samleiet om mannen bare tar hensyn til seg selv og egen orgasme, han måjo stimulere oss på den måten som er digg for oss og ikke bare tenke på seg sjæl. Sex er jo en seanse man har med hverandre. Hadde kvinner vært like ego som enkelte menn så hadde dere aldri fått penetrert eller fått blowjob, for vi hadde klart oss med å fingre oss selv. Ja mange orgasmer er mulig, med rett partner som yter og ikke er egoistisk. En mann som ikke tar ansvar for min orgasme ligger jeg ikke med igjen. Boy byyyeee Anonymkode: 6af63...7f6 Nemlig 1
ArneAnd Skrevet 22. april 2018 #15 Skrevet 22. april 2018 Det er veldig forskjellig hvor mange orgasmer damer kan få, og hvor mange de «orker» å få. Noen bruker lang lang tid på å komme i mål, og orker da kanskje ikke mer enn to-tre stykker. Andre derimot er lette på avtrekkeren og kan komme mange ganger. Selvopplevd rekord er hun som jeg fikk til å komme mellom 20 og 30 ganger på en natt
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #16 Skrevet 22. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en jente idag, hun fikk ca 5 orgasmer! Er det mulig? Hvorfor får noen damer så fort orgasme og ikke andre? Anonymkode: f0c15...5bd 3 timer siden, ArneAnd skrev: Det er veldig forskjellig hvor mange orgasmer damer kan få, og hvor mange de «orker» å få. Noen bruker lang lang tid på å komme i mål, og orker da kanskje ikke mer enn to-tre stykker. Andre derimot er lette på avtrekkeren og kan komme mange ganger. Selvopplevd rekord er hun som jeg fikk til å komme mellom 20 og 30 ganger på en natt Det har mye med anatomi og gjøre, avstand mellom tingene der nede osv. Derfor kommer noen vaginal og andre ikke, det er kortere avstand fra klitoris og vagina på de som kommer vaginal. Anonymkode: 7e931...991 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #17 Skrevet 22. april 2018 4 timer siden, Sphere skrev: Noen kommer bare mye lettere enn andre. Menn som kvinner. Slik er det bare. Folk er forskjellige. Og slapp av, ingen her inne vet om hun faket eller ikke. Det er bare for å jekke ned det de ser på som selvskryt. Selv om det egentlig er dama du skryter av. Hvorfor skriver alle at man ikke vet om dama faker eller ikke? Da har dere garantert ikke vært inni en dame som kommer, for det går det ikke an å ikke kjenne for å si det slik... Anonymkode: 7e931...991 1
Occulta Skrevet 22. april 2018 #18 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver alle at man ikke vet om dama faker eller ikke? Da har dere garantert ikke vært inni en dame som kommer, for det går det ikke an å ikke kjenne for å si det slik... Anonymkode: 7e931...991 det er ganske lett å fake sammentrekninger. jeg vet godt hvordan mine sammentrekninger er når jeg kommer og jeg klarer enkelt å knipe på samme måte om jeg skulle ha faket. Til de som mener at "orgasmen er kvinnens ansvar"... selvfølgelig er det også mannen sitt ansvar å få kvinnen til å komme! de fleste kvinner vil aldri kunne oppnå en orgasme gjennom penetrering alene, mens menn er lagd for å få orgasme under penetrering... ser dere ikke forskjellen der? dersom menn ønsker å penetrere damer slik at de kan få orgasme selv, så kan de i det minste gi en hjelpende hånd i retur. Hadde KUN orgasmen i seg selv vært målet mitt, og jeg måtte ha gitt meg den selv under samleiet, så hadde jeg jo bare onanert heller... går mye kjappere. Vi vil jo gjerne også oppleve å få en orgasme av den vi er glad i, da dette er mye bedre enn å gi de til oss selv. Det er ikke like deilig å klø seg selv på rygge.... Vanskelig konsept for enkelte dette her Til TS, ja det er enorm forskjell fra kvinne til kvinne. Noen opplever aldri å få orgasme i det hele tatt, mens andre kan komme på kommando. Flertallet av kvinner kommer ikke ved penetrering men må ha klitoris stimuli for å komme. 3
spegel Skrevet 22. april 2018 #19 Skrevet 22. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende hun faka. Er hun under 25 gjorde hun garantert det Anonymkode: 6af63...7f6 Tull. Orgasmer har jeg fått med letthet fra barneskolealder. Det handler kun om å kjenne sin egen kropp, og ordne seg så man får den stimulien som trengs 😉 1
Sphere Skrevet 22. april 2018 #20 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver alle at man ikke vet om dama faker eller ikke? Da har dere garantert ikke vært inni en dame som kommer, for det går det ikke an å ikke kjenne for å si det slik... Anonymkode: 7e931...991 Les hva jeg skriver nå da. Ingen her inne vet om HUN faker eller ikke. Ingen her inne bortsett fra TS selv var der, og da synes jeg det er merkelig at man snakker som om faking kan være den eneste løsningen. Noen kvinner kommer virkelig enkelt. Det har jeg opplevd selv. Og kan man tegnene er det ikke så vanskelig å se om en kvinne faker eller ikke. Men det er selvsagt få som klarer å holde fokus nok til å ta tegnene i en slik situasjon. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå