AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Jeg har kort mens, og blør lite. Har enda ikke blitt gravid, og lurer på om det henger sammen. Anonymkode: 535c5...546
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Jeg er nok ikke rette til å gi deg svar på det med lite og kort mens. Men mye og lang betyr heller ikke noe! Har mensen så kraftig at jeg bytter store bind hver time for å ikke blø gjennom. Slik holder jeg på i 7 dager, de 3 første dagene får jeg ofte feber og må bruke naproxen og annen smertestillende for å fungere noe. Brukte 2 år på å bli gravid! Hadde stabil syklus og vi er friske og unge. Var ingen grunn til å ikke få det til. Likevel tok det 2 år. Anonymkode: df512...44d
Gjest BethD Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Kort mens,blør lite. Syns jeg selv. Ble gravid fort, men mistet begge gangene
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Kort mens og blør lite her. Ble gravid første gang to uker etter at jeg sluttet på minipille. Er på PP1 for nummer to nå, så får se hvor lang tid det tar denne gangen Anonymkode: 1c0b2...d21
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Kort mens, blødde litt variert fra måned til måned, noen ganger mest brunt og andre måneder mer friskt rødt, men aldri mer enn 3 dager. Ble gravid på den 3. prøveperioden. Anonymkode: 93d2c...3c2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 5 dager, der jeg blør MYE dag 2 og 3. Jeg har blitt gravid med prevensjon to ganger, så har aldri fått forsøke på å bli gravid. Måtte bare forholde meg til overraskende graviditeter. Etter tre barn (siste var tvillinger) så sterilisert jeg meg, siden prevensjon ikke virker på meg. Anonymkode: f2c0b...fee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 7-8 dager, blør ganske mye, bruker grønn ob med truseinnlegg i tillegg. Er gravid nå, brukte 3 pp både på denne og den forrige graviditeten. Anonymkode: 333e3...3c1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg hadde også liten og kort menstruasjon før. Nå som jeg har gått opp 10 kilo har jeg fått mer normal mens, blør normalt mye 3 første dagene, så dabber det av de neste 2 dagene. Jeg bruker ikke prevensjon, er 28 og blir ikke gravid med samboer, vi har prøvd ett år. Dette tar tid tenker jeg. Anonymkode: 01f49...387
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 Jeg har hatt kraftige menstruasjoner siden jeg var 12 (nå er jeg 43), vart 6-7 dager. Bruker nattbind og grønn OB på dagtid som jeg skifter hver time de første 3 dagene (noen ganger oftere). Noen ganger bare sitter jeg på do, og lar det renne...... Om natta har jeg grønn OB og 2 nattbind, og skifter 1-2 ganger tampong i løpet av natten. Har kronisk jernmangel, og er DRITT LEI MENSEN!!!! ' Ellers har jeg blitt gravid "fra første sprut" alle 4 gangene . Uansett tror jeg IKKE det har noe med menstruasjon å gjøre. Vi er bare forskjellige. Hvor fort man blir gravid, har vel også med mannens sperm å gjøre? (jeg er ingen ekspert, og bare synser). Anonymkode: f50be...890
Ny Bruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 Jeg mener jeg har helt vanlig mens. 5 dager. Blør en god del de to første dagene (må stå opp midt på natta for å skifte bind for ellers lekker jeg), så mer sparsommelig de siste tre dagene. Ble gravid i pp6, pp11 og pp5.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 Lang mens, blør kraftig, store smerter. Blir gravid bare noen ser på meg... Anonymkode: b3cd7...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå