Gå til innhold

Hvordan burde jeg klippe håret mitt? (holder på å spare til langt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klippet for noen måneder siden håret mitt ganske så kort samtidig som jeg barberte ene siden helt kort, planen min nå er å spare til langt hår igjen, men det ser ikke så bra ut akkurat nå så tenkte kanskje gå til frisøren å få det tynnet ut litt (da jeg har ganske mye og tykt hår). Noen som har tips til hvordan jeg kan klippe det?

Anonymkode: eea15...1f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: eea15...1f9

Skrevet

Hvor kort klippa du det? Jeg har spart ut fra en helt kort pixie til langt ned på ryggen, og jeg kan røpe at det er mange kinkige mellomfaser. Gjelder i hvert fall sidecuten for din del.. Har også veldig mye hår, som alltid må tynnes ut hos frisøren. Vil råde deg til å gå så lenge du klarer uten å klippe deg, ettersom håret vokser saktere enn vi skulle ønske når vi sparer ut. Se på youtubevideoer om hvordan du kan style det med hårbånd, spenner, gelé osv. 

Vanskelig å si hva du skal be frisøren om å gjøre uten å vite hvor langt håret ditt er nå.. Jeg pleide bare å be dem om å klippe vekk hockeysveisen, og få litt mer form på resten av håret. Og var veldig tydelig på at de skulle ta så lite lengde som mulig ettersom jeg sparte ut håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...