Gjest Coral Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Så reklamen her om dagen, og må innrømme at jeg ble litt påvirket! Så jo ut som huden ble veldig matt og fin, på reklamen vel og merke. Noen her som har prøvd denne og vil dele sine erfaringer?
Elze Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Noen som har sett denne i en eneste butikk, lurer jeg på? Er også nysgjerrig, men har ikke funnet den.
LilleSol Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 jeg har heller ikke klart å finne den. Men den ser veldig god ut, som sjokolademousse nesten :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har sett den hos H&M, i hvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 h&m på city har den ihvertfall. prøve litt på hånden min, konsistensen var fin og lett å smøre utover men selvsagt er alle fargene altfor mørke for min bleke hud.
Gjest Coral Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Har også sett den, hos Hm og vita tror jeg.. Kanskje jeg tester den ut. Skal i såfall komme med rapport.
Mrs. B Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Merkelig. Synes den reklamen var litt rar jeg for jeg synes det syntes så godt når moussen var påført. Synes ikke det så naturlig ut, nesten som fargen de fikk på seg var litt for mørk? Men den kan jo være fin likevel. Kom gjerne med erfaringer om noen har prøvd den.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Måtte søke opp denne tråden, fordi denne kremen er noe av det mest fascinerende jeg har prøvd. Fulgte med en prøve i det nye KK. Kan si med en gang at det IKKE ser naturlig ut. Konsistensen er kremaktig, helt til du gnir den ut, da kjennes det ut som sparkel. Umulig å påføre tynt og jevnt, og det var så synlig at jeg ble skremt av å se meg selv i dagslys. Men navnet holder det den lover. Den er veldig matt, og konsistensen er som mousse. Veldig morsom å leke med
Gjest nissen Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Jepp,har prøvd den nå jeg også... Den var god å ta på...Det var det eneste positive. Har egentlig aldri vært fornøyd med foudations fra Maybelline,så overrasket meg ikke så veldig...Men den hadde vært super om den holdt det den lovet. Syns ikke den holdt huden så matt,jeg....men det er meg da. Jeg skinner hele tiden :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Fikk en gratis prøve på den, og må si at jeg ikke likte den. Fargen var kanskje ikke rett for meg, men synes den allikevel virket klissete, og føltes "ubehagelig" å ha på seg...
Gjest Coral Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Bra dere kommer med tilbakemeldinger, jenter! Jeg kjøpte den aldri, slik jeg opprinnelig hadde tenkt. Hadde såpass mye igjen av den forrige foundationen jeg hadde (fra clinique - varer en stund siden jeg oftest ikke bruker den daglig) at jeg utsatte det. Virker jo som om de fleste her inne som har prøvd Maybeline sin ikke er sånn kjempefornøyd, så tror kanskje jeg velger å prøve ut en annen når jeg trenger ny. Liker ikke når de blir for dekkende, som det høres ut som denne kunne bli. Nyttig å lese erfaringene deres
Gjest Rio-utlogget Skrevet 31. mars 2005 #12 Skrevet 31. mars 2005 Jeg prøvde den akkurat nu. Har aldri følt noe mykere og lettere på huden før! Fikk sjokk, ettersom moussen ser ganske hard ut i konsistensen. Men når jeg gned den ut ble den til silke. Hadde så klart på fuktighetskrem først, og påførte ikke på tørr hud. Jeg likte den veldig godt! Huden ble silkemyk og jevn. Om den sitter godt og lenge det kan jeg ikke si noe om.
Ottine Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Bruker den hver dag, jeg! Men jeg tror det er viktig at huden er renset og at den er fuktig nok- ellers kan nok resultatet bli noe "kunstig". Den må legges på i ganske tynt lag! Jeg fikk tak i min på Cubus. Så altså - jeg er fornøyd!
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Har den jeg og, og er ganske fornøyd. Men jenter, hva bruker dere for å påføre den? Bare fingrene eller svamp?
Gjest Rio-utl Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker alltid fingrer. Brukte svamp før, men syns de suger til seg alt, og så blir huden så tørr. Menmen..
SunAndMoon Skrevet 1. april 2005 #16 Skrevet 1. april 2005 Jeg prøvde den akkurat nu. Har aldri følt noe mykere og lettere på huden før! Fikk sjokk' date=' ettersom moussen ser ganske hard ut i konsistensen. Men når jeg gned den ut ble den til silke. Hadde så klart på fuktighetskrem først, og påførte ikke på tørr hud. Jeg likte den veldig godt! Huden ble silkemyk og jevn. Om den sitter godt og lenge det kan jeg ikke si noe om.[/quote'] Enig der! Og det bør bare ligge et tynt lag, skal nesten ikke noe til at den tar over ujevnheter i huden osv! Kjøpte min på vita, var tilbud på den til 99,- da. Jeg klapper den forsiktig på med fingrene som Ottine sier: jeg vasker og renser huden først, ansiktskrem så litt av mousse'n. Jeg er ihvertfall fornøyd med produktet, men bruker kun litt under øynene, hjelper veldig godt mot mørke ringer! Ellers bruker jeg den i resten av ansiktet kun til spesielle anledninger/pynt/fest osv
Gjest happyending Skrevet 2. april 2005 #17 Skrevet 2. april 2005 Jeg fikk en prøve i et blad, men jeg har bare brukt den på armene da (satt i en skoletime, ikke helt rett tidspunkt for å prøve sminke i ansiktet liksom), og armene mine har aldri vært så fine som da.. Den dekka typisk alt av blodårer og slikt.. Den føltes god å ha på også.. Men om det ser naturlig ut i ansiktet, det spørs nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå