Gå til innhold

spytte eller svelge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

til kvinner: spytte eller svelge sæden etter at han har sprutet sæd i munnen din?

Anonymkode: 037ff...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svelger alltid, han liker det! 

Endret av LeneXCII
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Han har heldigvis respekt nok for meg til å ikke sprute meg i munnen i det hele tatt.

Anonymkode: d29f5...fbb

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. Han har heldigvis respekt nok for meg til å ikke sprute meg i munnen i det hele tatt.

Har vel ikke nødvendigvis noe med respekt å gjøre, er en selvfølge at han ikke gjør det hvis du ikke vil. 

Må si at å svelge sæd, eller i det hele tatt å få det i munn, er jo ikke noe jeg ønsker! Utelukkende er det noe jeg gjør for hans nytelse, og nettopp det å se hvilken enorm nytelse jeg er i stand til å gi han, virker faktisk litt pirrende på meg :) 

Endret av LeneXCII
  • Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, LeneXCII said:

Syntes du skal slutte svare i tråder der handler om seksuelle detaljer,

sånn av hensyn til alle oss gutta her inne :phaedra: :bond:

(neida, bare tuller :bolledeig:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg svelger, det går jo mye raskere enn å gå ut på badet og spytte det ut.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, LeneXCII skrev:

Det tror jeg de fleste av oss gjør. Det å bli sugd tomme er altså et privilegium som så til de grader slår for eksempel å komme i underlivet... 😍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Svelger, syns han smaker godt. 

Anonymkode: a3bfc...e44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

til kvinner: spytte eller svelge sæden etter at han har sprutet sæd i munnen din?

Anonymkode: 037ff...e93

Svelger alltid, jeg liker det, og det er best for han. Men av og til snowballer vi...

Anonymkode: ff8ca...bd0

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Det tror jeg de fleste av oss gjør. Det å bli sugd tomme er altså et privilegium som så til de grader slår for eksempel å komme i underlivet... 😍

Jo nettopp, men jeg mener, er det ikke så enkelt at vi ønsker å gjøre det partneren ønsker og liker aller best for maksimal nytelse og opphisselse? Det kan jo faktisk hende en får noe godt tilbake :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Snowballer? Hva er det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ingen av delene, da han ikke kommer i munnen min i det hele tatt. 

Anonymkode: b59c4...f64

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, LeneXCII skrev:

Jo nettopp, men jeg mener, er det ikke så enkelt at vi ønsker å gjøre det partneren ønsker og liker aller best for maksimal nytelse og opphisselse? Det kan jo faktisk hende en får noe godt tilbake :) 

Så enkelt - men i visse tilfeller så vanskelig.

Jeg har blitt så hekta på det at spørsmålet om suging/ikke suging er en ubetinget dealbreaker. Om det svelges eller spyttes er ikke så viktig, men ved et par anledninger har det hendt at noen har "kunngjort" at det ikke er greit å komme i munnen. Da har jeg blitt slapp...

Og selvsagt får alle noe godt tilbake 😋

Skrevet
59 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Jeg har blitt så hekta på det at spørsmålet om suging/ikke suging er en ubetinget dealbreaker. Om det svelges eller spyttes er ikke så viktig, men ved et par anledninger har det hendt at noen har "kunngjort" at det ikke er greit å komme i munnen. Da har jeg blitt slapp...

Ser den, er nok litt tilvenning som må til bare, litt sæd er jo ikke farlig. Var ikke fan av sæd i munn i starten jeg heller, men det har blitt en vane og går helt greit! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snowballer? Hva er det?

Spytter sæden hans fram og tibake i munnen vår. Det er deilig.

Anonymkode: ff8ca...bd0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Svelger, vil ikke ha flekker på genseren hans, eller min. Og det ser ut til å være en favoritt hos de gutta jeg har sugd.

Anonymkode: 9ef6d...8f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2018 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Har det noe med respekt å gjøre? 

Jeg vil at min mann skal sprute i munnen min, og jeg svelger. Fordi jeg liker det og det tenner meg. 

Anonymkode: 62132...fe8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spytter det? Er det seriøst noen som gjør det? 

Anonymkode: 5aa80...55b

AnonymBruker
Skrevet
On 4/22/2018 at 1:31 AM, LeneXCII said:

Ser den, er nok litt tilvenning som må til bare, litt sæd er jo ikke farlig. Var ikke fan av sæd i munn i starten jeg heller, men det har blitt en vane og går helt greit! 

MaxxMekker kan også tilvennes å ikke bli slapp så fort han ikke får viljen sin med å komme k munnen. Hvorfor er det alltid damen som må føye seg?

Anonymkode: e0bbd...90d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...