AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Del Skrevet 21. april 2018 Jeg er bedt i bursdagsfest til ei venninne, og hun skal visst ha det sammen med ei til som har bursdag. Jeg verken kjenner eller vet hvem hun andre er. Problemet er det med gave. Jeg har jo tenkt å kjøpe en gave til venninna mi, men er det nødvendig å kjøpe en like fin/stor gave til hun andre, eller er det nok å bare kjøpe noe lite? Vi er alle studenter uten særlig god råd, man skal ha med medbrakt drikke så jeg tror nok ikke de forventer de største gavene heller, men bør jeg gi "det samme" eller hva er vanlig praksis? Anonymkode: b8b73...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 21. april 2018 #2 Del Skrevet 21. april 2018 Neinei,du trenger ikke å gi likt som du gir til venninnen din. Men en liten oppmerksomhet er hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visepresidenten Skrevet 21. april 2018 #3 Del Skrevet 21. april 2018 Med tanke på at du ikke kjenner hun andre, hadde jeg ikke orket å kjøpt henne noe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Del Skrevet 21. april 2018 Dersom jeg hadde vært den venninna som du ikke kjente (altaå den jenta som di venninne feirer bursdag sammen med), så hadde jeg ikke forventer å få gave av de jeg ikke kjente (deg). Jeg hadde blitt veldig glad for det selvsagt, men jeg hadde overhodet ikke lagt merke til at jeg ikke fikk gaver av folk jeg ikke kjente. Anonymkode: 2691a...0c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. april 2018 #5 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har vært i samme situasjon, kjøpte kun til min venninne, ingen som reagerte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Del Skrevet 23. april 2018 Tror du kan komme til å angre hvis du kun har med gave til den ene av dem. Men, jeg ville gitt den planlagte gaven til venninnen din, og bare kjøpt en liten oppmerksomhet til hun ukjente. Det holder lenge med en liten eske sjokolade eller lignende, bare slik at du har noe til henne også. Da unngår du den pinlige situasjonen som kan oppstå når du står der kun med en gave, mens de andre gjestene kanskje møter opp med en oppmerksomhet til begge. Anonymkode: 5e11c...f0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 23. april 2018 #7 Del Skrevet 23. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du kan komme til å angre hvis du kun har med gave til den ene av dem. Men, jeg ville gitt den planlagte gaven til venninnen din, og bare kjøpt en liten oppmerksomhet til hun ukjente. Det holder lenge med en liten eske sjokolade eller lignende, bare slik at du har noe til henne også. Da unngår du den pinlige situasjonen som kan oppstå når du står der kun med en gave, mens de andre gjestene kanskje møter opp med en oppmerksomhet til begge. Anonymkode: 5e11c...f0a Helt enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. april 2018 #8 Del Skrevet 23. april 2018 Du trenger ikke gi noe til hun andre, men du kan f.eks gi henne et kort og gratulere med dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg skal snart i bursdag,hvor jeg kjenner to,men ikke de tre andre, tenkte på en liten oppmerksomhet til de tre jeg ikke kjenner. Anonymkode: 1cfc5...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 23. april 2018 #10 Del Skrevet 23. april 2018 Hadde kjøpt en mini champagne eller noe til 100 lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Del Skrevet 23. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du kan komme til å angre hvis du kun har med gave til den ene av dem. Men, jeg ville gitt den planlagte gaven til venninnen din, og bare kjøpt en liten oppmerksomhet til hun ukjente. Det holder lenge med en liten eske sjokolade eller lignende, bare slik at du har noe til henne også. Da unngår du den pinlige situasjonen som kan oppstå når du står der kun med en gave, mens de andre gjestene kanskje møter opp med en oppmerksomhet til begge. Anonymkode: 5e11c...f0a Som jeg har skrevet så har jeg ikke tenkt å ikke ha med noe. Det jeg lurte på var om jeg burde kjøpe "like stort" til begge. Men det ser ut til at det ikke er nødvendig, så takk for svar alle sammen Anonymkode: b8b73...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 23. april 2018 #12 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg ville kjøpt med en flaske vin eller blomster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Del Skrevet 23. april 2018 3 minutter siden, Lalala123 said: Jeg ville kjøpt med en flaske vin eller blomster 😊 Lenge siden du har vært student? Anonymkode: 28359...652 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 23. april 2018 #14 Del Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden du har vært student? Anonymkode: 28359...652 En flaske vin kan du få til under hundrelappen 😉 Det samme med blomster. Mester Grønn har f.eks rosebukett til kr 50,- og 75,-... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #15 Del Skrevet 23. april 2018 Just now, Lalala123 said: En flaske vin kan du få til under hundrelappen 😉 Det samme med blomster. Mester Grønn har f.eks rosebukett til kr 50,- og 75,-... Jeg hadde ikke tatt med meg blomster på en studentfest for å si det sånn... Anonymkode: 28359...652 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 23. april 2018 #16 Del Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke tatt med meg blomster på en studentfest for å si det sånn... Anonymkode: 28359...652 Men så er det vel ikke du som spørr heller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #17 Del Skrevet 23. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke tatt med meg blomster på en studentfest for å si det sånn... Anonymkode: 28359...652 Tja, delvis enig. Jeg tar nok ikke med blomster til hun jeg ikke kjenner, fordi jeg ikke aner om hun liker blomster eller hva. Men jeg kunne godt tatt med en bukett til venninna mi. Det er jo bare koselig å få blomster, særlig når man bor på en liten og slitt hybel! Anonymkode: b8b73...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 23. april 2018 #18 Del Skrevet 23. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, delvis enig. Jeg tar nok ikke med blomster til hun jeg ikke kjenner, fordi jeg ikke aner om hun liker blomster eller hva. Men jeg kunne godt tatt med en bukett til venninna mi. Det er jo bare koselig å få blomster, særlig når man bor på en liten og slitt hybel! Anonymkode: b8b73...60a Jeg har en veninne som jobber i blomsterbutikk og hun sier selv hun er overrasket over hvor mange unge som kommer å kjøper blomster til alle mulige anledninger. Liljer og germini hadde kanskje passet bedre roser, men uansett. Hør med venninnen din du, hun vet nok hva hun liker hvis det blir aktuelt å kjøpe med gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 24. april 2018 #19 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg feiret selv nylig bursdag sammen med en venninne, og kun et fåtall av hennes venner hadde med noe til meg og motsatt. Men utrolig koselig tenkt å ta med deg noe og en liten ting holder i massevis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #20 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg hadde ikke gitt blomster til noen i en student fest, Selvom unge mennesker kjøper blomster til forskjellige anledning.. Dah.. En flaske vin ol er innafor, men ikke blomster,hvor skal ma ha plass til det i sin knøtt lite og rotet plass? Anonymkode: 28359...652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå