Gå til innhold

Stressa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om 4 mnd. og er stressa fordi jeg ikke er stressa. Alle forteller meg at jeg har så mye å gjøre, men jeg skjønner ikke hva det er. Har jeg glemt noe? Har kirke, lokaler, mat, fotograf, prest, organist, mangler drikke, musikk, invitasjoner, blomster og kirkeprogram....Eller har jeg bommet helt???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Føler det samme som deg bortsett fra at jeg ikke har alt du har på listen din...

Skrevet

Da synes jeg bare du skal fortsette med å ikke være stressa. Virker som du har full kontroll på dette her. :wink:

Det er lett å la seg stresse av andre i planleggingen - snakker av erfaring. :-? Men du har så mye på plass av de "største" tingene, så bare kos deg med de tingene som står igjen. Lykke til! :-)

Skrevet

Virker som du hr alt under kontroll:=) Jeg er en av de som stresser vet jeg, og det er lenge til vi gifter oss... Men sånn er jeg:=) Lykke til med resten av planleggingen:=)

Skrevet

Jeg har det også sånn. Jeg føler at jeg burde vært mer stresset, men har ikke antydning til stress engang. Har alltid hørt at det å ordne i stand et bryllup krever så vanvittig mye. Nå skal det jo sies at vi skal ha festen på hotell og slipper unna endel organisering med det, men alikevel.

Sitter med en følelse av at det er noe jeg har glemt.

Skrevet

Ja eliassen, det er mitt problem også, sitter igjen med følelsen av at det er mye jeg har glemt...

PS. Har kjolen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...