AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Her jeg bor hører jeg stadig en hund som bjeffer nesten hele døgnet og noen ganger høres bjeffingen helt merkelig ut. Jeg tror ikke hunden har det helt bra, men hva kan man gjøre? Jeg aner ikke hvor hunden holder til eller hvem eieren er. Anonymkode: 7b36f...6c9
Gjest making.a.mess Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Jeg hadde klaget. Jeg syntes konstant bjeffing er utrolig plagsomt. Forøvrig han hunden umulig ha det bra heller så ville klaget til det ble gjort noe med.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 Akkurat nå, Mrs.Purdey skrev: Jeg hadde klaget. Jeg syntes konstant bjeffing er utrolig plagsomt. Forøvrig han hunden umulig ha det bra heller så ville klaget til det ble gjort noe med. Klage til hvem? Anonymkode: 7b36f...6c9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Kan vel ikke være umulig å finne ut av hvor hunden bor ? Enten du bor i hus eller blok, så gå etter lyden. Anonymkode: 212b3...2e4
Gjest making.a.mess Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klage til hvem? Anonymkode: 7b36f...6c9 Politiet, mattilsynet, borettslag etc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #6 Skrevet 21. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan vel ikke være umulig å finne ut av hvor hunden bor ? Enten du bor i hus eller blok, så gå etter lyden. Anonymkode: 212b3...2e4 Nja, problemet er at her er mange veier å velge mellom, og jeg hører ikke eksakt hvor det kommer fra, for den er et lite stykke herfra, tror jeg. I tillegg er det ganske mange hus i området. Anonymkode: 7b36f...6c9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 Akkurat nå, Mrs.Purdey skrev: Politiet, mattilsynet, borettslag etc Men vil politiet gjøre noe når jeg ikke kan oppgi hvor hunden hører til annet enn hvilket område det er? Antar at mattilsynet i alle fall ikke gjør noe når jeg ikke vet hvor hunden er. Anonymkode: 7b36f...6c9
Gjest making.a.mess Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil politiet gjøre noe når jeg ikke kan oppgi hvor hunden hører til annet enn hvilket område det er? Antar at mattilsynet i alle fall ikke gjør noe når jeg ikke vet hvor hunden er. Anonymkode: 7b36f...6c9 Det kan da umulig være vanskelig å finne ut? Kan du ikke bare gå etter lyden? Spørre folk i nabolaget etc? Er noe irriterende nok så finner man det ut
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 Du må bare gå etter lyden. Gjort det samme selv. Trodde egentlig det var mye nærmere enn det var. Måtte gå i nesten 20 min før jeg kom til rett hus. Anonymkode: 55205...b36
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #10 Skrevet 21. april 2018 3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Det kan da umulig være vanskelig å finne ut? Kan du ikke bare gå etter lyden? Spørre folk i nabolaget etc? Er noe irriterende nok så finner man det ut Det er et ganske så stort område, men får vel høre med andre om de vet. Anonymkode: 7b36f...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå