Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på rutebilstasjonen og ventet på bussen. Siden det var fint vær ble jeg sittende ute, og da jeg gikk forbi en gutt ga han meg tidenes mest creepy blikk. Det var ikke et smil, og det så mer ut som om at han hadde lyst til å gjøre meg noe, hadde lyst til å pule meg elns. Jeg ble skikkelig skremt og anspent. Ville bare dra derifra med en gang. Heldigvis kom jeg meg fort unna, men hva gjør man når gutter bare sikler og sender sånne fryktelig kvalme ansiktsuttrykk?

Anonymkode: 1f1a9...140

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

....People think I'm insane because I am frowning all the time
All day long I think of things but nothing seems to satisfy
Think I'll lose my mind if I don't find something to pacify
Can you help me, occupy my brain?

Anonymkode: fe6e0...856

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart med det... Hvis det kommer fra noen man synes er tiltrekkende blir sånne blikk aldri kalt creepy. Da er det det sexy og kult... 

Anonymkode: 3fc7b...182

• Liker 4
Skrevet

Ignorere det og fortsette med hva enn du holdt på med?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Rart med det... Hvis det kommer fra noen man synes er tiltrekkende blir sånne blikk aldri kalt creepy. Da er det det sexy og kult... 

:Gjesp:

Anonymkode: d1ae7...ab2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ble skikkelig satt ut, nesten kvalm. Ble faktisk uvel av den måten han stirret på meg på. Glad han ikke skulle ta samme buss. Hadde friket ut om han hadde satt seg på siden av meg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var på rutebilstasjonen og ventet på bussen. Siden det var fint vær ble jeg sittende ute, og da jeg gikk forbi en gutt ga han meg tidenes mest creepy blikk. Det var ikke et smil, og det så mer ut som om at han hadde lyst til å gjøre meg noe, hadde lyst til å pule meg elns. Jeg ble skikkelig skremt og anspent. Ville bare dra derifra med en gang. Heldigvis kom jeg meg fort unna, men hva gjør man når gutter bare sikler og sender sånne fryktelig kvalme ansiktsuttrykk?

Han tenkte sikkert at der er det en dame som sender meg tidenes mest dømmende blikk. Som om hun tror jeg er voldtektsmann kun fordi jeg ikke smiler. 

Anonymkode: 5131a...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 12 år?

Anonymkode: 682e8...a86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tenkte sikkert at der er det en dame som sender meg tidenes mest dømmende blikk. Som om hun tror jeg er voldtektsmann kun fordi jeg ikke smiler. 

Anonymkode: 5131a...3c1

Nei... Altså han smilte, men ikke på en hyggelig måte. Jeg ble skikkelig uvel. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 12 år?

Anonymkode: 682e8...a86

Nei, jeg er ikke det. Men det ligger nok en god grunn til at jeg reagerte som jeg gjorde... 

Gjest making.a.mess
Skrevet

Spør han om du har tråkket i en hundebæsj eller noe siden han glaner så fælt..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Spør han om du har tråkket i en hundebæsj eller noe siden han glaner så fælt..

Ahahahah dette var en god idé! 

Det er virkelig sjeldent jeg har blitt så uvel av en annen person. Mulig jeg ble trigget av et eller annet

Skrevet

Husker det var en gutt som glodde slik på meg da jeg var i 20-årene. Jeg tok frem mobilen og satte igang kameraet, da fikk han det travelt. :P 

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Stirrer ondt tilbake.

Endret av Catalina Culès
Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ahahahah dette var en god idé! 

Det er virkelig sjeldent jeg har blitt så uvel av en annen person. Mulig jeg ble trigget av et eller annet

Man skal følge magefølelsen. En kan redde seg på det når nøden er størst.

AnonymBruker
Skrevet

Før gikk jeg bare rett forbi og følte jeg nesten måtte gjemme meg. Sykt ubehagelig.
Nå så hender det jeg går bort å later som å være hyggelig å sier liksom et eller annet "Hei har du lighter? ;) " eller "Halla, er det meg du ser sånn på eller? " Eller "ser du noe du liker? :) " også sier de ja og tror de har overtaket, så sier jeg "okei, hva sier du til å vise meg pikken din bak stolpen der borte?" da begynner de å flakke med blikket og skjelve og aner ikke hva de skal si, de feiger ut, og da sier jeg "Hah! Tenkte meg det, du ser på kvinner som en utsulta løve på jakt men har faen ikke baller. Neste gang så trekk til deg øya og vis litt respekt for damer!" så går jeg, da får de seg en støkk i selvtillitten, blir helt sjokka over at en de så på som et svakt offer de kunne sikle på , outsmarta dem og satte dem på plass, og lærer kanskje litt manerer og folkeskikk til neste gang :) 

Anonymkode: 9149d...d31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...