AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Håper dette er ok å spørre om her inne. Jeg fikk utskrevet Sobril av legen til bruk kun på en ferie jeg gruet meg mye til pga Unnvikende Personlighetsforstyrrelse. Jeg brukte 20mg per dag i 5 dager. Kan også nevne at jeg drakk alkohol et par kvelder. Jeg drakk ikke mer enn 2-3 enheter. Nå er det fire dager siden siste dag jeg brukte Sobril, og jeg sitter igjen med en rar mental følelse jeg aldri har kjent på tidligere. Følelsen er som om jeg lever i en ekkel drøm. Jeg føler meg rar og litt "out of it". Føler meg litt urolig og ikke som meg selv. Kan man ha slike ettereffekter, og kan man ha dem så lenge etter siste bruk? Anonymkode: 4fd74...c4e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Du bør opsøke lege og diskutere situasjonen din med fagfolk. Anonymkode: fd682...17a 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du bør opsøke lege og diskutere situasjonen din med fagfolk. Anonymkode: fd682...17a Det er vanskelig for meg å ta kontakt med lege pga diagnosen min, men jeg tar så klart kontakt hvis denne følelsen vedvarer lenge. Anonymkode: 4fd74...c4e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Fikk Sin til for en del år siden i en ekstremt vanskelig situasjon. Så ble jeg sendt til rekreasjon hvor legen der fortalte meg at jeg fikk overdoser av min vanlige lege. Jeg kuttet ut der og da, og fyfaen for et lite helvete det ble. Har avskydd de pillene etterpå! Tviler ikke på at du kan ha fått bivirkninger i løpet av bare noen dager. Det går over. Hvis ikke må du bare ta kontakt med fastlegen. For noe dritt de pillene er! Anonymkode: 13796...d48
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 det er abstibenser som du opplever. Sobril er utrolig avhengighetsskapende og man må ta høyere dose hele tiden fordi effekten dabber av. Anonymkode: 7f5c3...32f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #6 Skrevet 21. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper dette er ok å spørre om her inne. Jeg fikk utskrevet Sobril av legen til bruk kun på en ferie jeg gruet meg mye til pga Unnvikende Personlighetsforstyrrelse. Jeg brukte 20mg per dag i 5 dager. Kan også nevne at jeg drakk alkohol et par kvelder. Jeg drakk ikke mer enn 2-3 enheter. Nå er det fire dager siden siste dag jeg brukte Sobril, og jeg sitter igjen med en rar mental følelse jeg aldri har kjent på tidligere. Følelsen er som om jeg lever i en ekkel drøm. Jeg føler meg rar og litt "out of it". Føler meg litt urolig og ikke som meg selv. Kan man ha slike ettereffekter, og kan man ha dem så lenge etter siste bruk? Anonymkode: 4fd74...c4e 20 mg sobril og 2-3 enheter alkohol er ikke en liten kombinasjon når en ikke er vant til sobril i det hele tatt, hvis det er det du tror. Du kan godt bli i ulage etter noen dagers bruk ved en slik bruk når du ikke er vant til det. Det er bare å vente noen dager og la det gå seg til igjen. Dette er sterke piller, og en skal ikke kombinere dem med alkohol slik du har gjort. Det mentale går seg til igjen etter en stund. Men ikke gjør noe slikt igjen. Anonymkode: d07d7...d65
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: 20 mg sobril og 2-3 enheter alkohol er ikke en liten kombinasjon når en ikke er vant til sobril i det hele tatt, hvis det er det du tror. Du kan godt bli i ulage etter noen dagers bruk ved en slik bruk når du ikke er vant til det. Det er bare å vente noen dager og la det gå seg til igjen. Dette er sterke piller, og en skal ikke kombinere dem med alkohol slik du har gjort. Det mentale går seg til igjen etter en stund. Men ikke gjør noe slikt igjen. Anonymkode: d07d7...d65 TS her. Takk for svar. Det kommer ikke til å skje igjen, nå krysser jeg bare fingrene for at dette går snart over. Til andre som evt tenker som meg at det å blande ting sikkert ikke vil gi særlige konsekvenser, ikke gjør det. Denne følelsen er forferdelig. Anonymkode: 4fd74...c4e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 Ja, det er en helt vanlig ettereffekt av sobril inntak og spesielt når du har blandet med alkohol - det skal man ikke gjøre! Det gir seg etter 4-7 dager etter stopp. Anonymkode: adb40...f80
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper dette er ok å spørre om her inne. Jeg fikk utskrevet Sobril av legen til bruk kun på en ferie jeg gruet meg mye til pga Unnvikende Personlighetsforstyrrelse. Jeg brukte 20mg per dag i 5 dager. Kan også nevne at jeg drakk alkohol et par kvelder. Jeg drakk ikke mer enn 2-3 enheter. Nå er det fire dager siden siste dag jeg brukte Sobril, og jeg sitter igjen med en rar mental følelse jeg aldri har kjent på tidligere. Følelsen er som om jeg lever i en ekkel drøm. Jeg føler meg rar og litt "out of it". Føler meg litt urolig og ikke som meg selv. Kan man ha slike ettereffekter, og kan man ha dem så lenge etter siste bruk? Anonymkode: 4fd74...c4e Jeg spiste en hel eske sobril fordi jeg var litt fucka i huet og suicidal. Ble rusa men ingen bivirkninger...... så vil tro det går greit. Anonymkode: 63b72...f35
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 Jeg tok to stk daglig i 14 dager, problemet når jeg sluttet var ikke abstinenser med redselen for å vise de følelsene og tankene jeg hadde i utgangspunktet. Anbefaler allikevel ikke å bruke sobril flere dager i strekk, min situasjon var veldig spesiell når jeg måtte gjøre det. Anonymkode: 308af...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå