AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Hei. Meg og 5 andre venninner hadde bestilt tur sammen, men så kunne ikke hun ene være med og dermed måtte hun avbestille sin billett. Hun ringte og ga klar beskjed om at det var kun hennes billett som skulle avbestilles, ingen andre sin. Hun måtte da sende mail og be om refusjon av skatter og avgifter på billetten sin. Det kundebehandleren gjør da, er å avbestille HELE TUREN... Min venninne fikk en sms kl 5 på natta om at turen var avbestilt, og så naturlig nok ikke den smsen før flere timer etter det var for sent å reversere dette. Vi har naturlig nok brukt mye tid både på telefon, mail og chat for å prøve og fikse dette. Det er gjentatte ganger erkjent fra kundeservice at dette er deres feil, ikke vår. Vi får utrolig mange forskjellige beskjeder, før jeg i dag får beskjed om at vi kanskje må vente 4 (!) uker for å få svar på hva som skjer videre i saken. Dette kan ikke være lov? Hvilke rettigheter har vi her egentlig? Anonymkode: 6395a...e80
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Når skal dere reise da? Om dere har råd ville jeg bare bestilt nye billetter for alle sammen, og så sendt inn melding til flyselskapet med krav om refusjon. Anonymkode: e74a7...fa4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere reise da? Om dere har råd ville jeg bare bestilt nye billetter for alle sammen, og så sendt inn melding til flyselskapet med krav om refusjon. Anonymkode: e74a7...fa4 Starten av Juni. Ingen av oss har råd til å legge ut nå, spesielt ikke uten garanti for at vi får det tilbake. TS Anonymkode: 6395a...e80
Glitnir Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Hvilket selskap er det? Har dere bestilt direkte fra flyselskapet eller via tredjepart?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 Dette fikses lett med meeeeeediaaaaaaa Anonymkode: bb504...22d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå