*Heidi* Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Hvor lønner det seg å kjøpe bøker? På bokhandelen eller nettet? Jeg skal kjøpe meg "Gå ned i vekt med South Beach-dietten"men vet ikke hvor..
Xantippe Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 I Norge er det foreløpig fastpris på nye bøker. Det betyr at bøker koster det samme uansett hvor du kjøper dem - unntaket er bokklubb som kan selge med 25% rabatt (men de legger til porto). Kjøper du boka i bokhandel slipper du porto, kjøper du i nettbokhandel varierer det. Dersom du kan kjøpe boka på engelsk vil du finne den billig på nettet. Fra 1. mai endres den såkalte bransjeavtalen og det vil da kunne være prisforskjell også på nye bøker. Så svaret er: Dersom boka du er ute etter utkom i 2004 eller 2005 - vil prisen være lik (bortsett fra bokklubb). Venter du til etter 1. mai kan det lønne seg å sjekke.
Imax Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Kommer jo litt an på. Vil du ha norsk oversettelse eller fikser du bøker på engelsk? Hvis engelsk, prøv deg på www.amazon.co.uk (ingen toll og skatt på bøker).
Nella Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Pga alle oppskriftene i boka kan denne være grei å ha på norsk, men engelske bøker er rimligere da. Ebay kan du få de billigst.
Elze Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Norske bøker kjøper jeg fra www.haugenbok.no, engelskspråklige bøker kjøper jeg fra www.amazon.co.uk.
Arkana Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Bortsett fra norske bøker kjøper jeg alle bøker på engelsk, og bestiller alltid fra Amazon.co.uk, mye billigere.
*Heidi* Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2005 Hadde jeg bare klart å lese engelsk.. eller jeg kan det sånn nogenlunde greit men det er jo mange oppskrifter og sånn som er fine og ha på norsk, + at den norske versjonen er tilpasset oss nordmenn m maten og alt det der.. Men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå