AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Vel jeg er blitt ett såkalt «bedre» versjon av meg selv. I august begynner jeg å trene og er blitt veldig glad i det jeg gjør. Jeg er per definisjon ganske overvektig men har godt ned 5 kg allerede. Nå er det 19 kg til målet. Jeg har fått flatere mage mye finere rumpe osv. Men den treningen jeg gjør (altså hobbien min) brukes veldig mye arm, so det som har skjedd er at armene mine er blitt enormt store! Virkelig for ikke på meg en eneste jakke som jeg fikk på meg før jeg begynte å trene. Noen tips til hva man kan gjøre? Eventuelt tips til pen jakker som ikke har så «tynne» armer. Anonymkode: 66548...964
Olaug Olsen Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Det fins mye pent for store kvinner. Kanskje du rett og slett bør ta mål av armene, og ringe for å forklare problemet. En skinnjakke for eksempel, kan man jo kjøpe i herrestørrelse uten at man nødvendigvis ser ut som en transe. Det handler om stylingen. Hvis du kombinerer med feminine klær under, kan du få en bra look, og samtidig få plass til de flotte armene dine. Liker du denne stilen? https://www.gudrunsjoden.com/no/klær/produkter/kategorier/kjoler-tunikaer Her fant jeg klær av høy kvalitet i lin og økologisk bomull.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 Har ingen tips, men herremin så flink du er! :-) Er litt nysgjerrig på hvilken hobby det er? Kan du svare på det? Anonymkode: 25686...2d2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen tips, men herremin så flink du er! :-) Er litt nysgjerrig på hvilken hobby det er? Kan du svare på det? Anonymkode: 25686...2d2 Jeg har begynt å bokse og elsker det! Bokser rundt to-tre ganger i uken i tillegg til å øve hjemme. Det er mye annen styrke trening i tillegg selvsagt men boksingen er den som tar armene. Anonymkode: 66548...964
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 Bare 5 kilo på 8 mnd? 😅 Anonymkode: 714e8...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #6 Skrevet 21. april 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare 5 kilo på 8 mnd? 😅 Anonymkode: 714e8...2ce Hæ?? Jeg begynte ikke å legge om kosten før februar ikke at det skal ha noe å si! Jeg har slitt med veldig mye siste par årene og å høre slike ting er absolutt ikke hyggelig!!! Anonymkode: 66548...964 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Jeg begynte ikke å legge om kosten før februar ikke at det skal ha noe å si! Jeg har slitt med veldig mye siste par årene og å høre slike ting er absolutt ikke hyggelig!!! Anonymkode: 66548...964 Jo, det har faktisk nesten alt å si. Anonymkode: ef1cb...49f 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare 5 kilo på 8 mnd? 😅 Anonymkode: 714e8...2ce Altså, hun har nok gått ned i fettprosent og opp i muskelmasse. Muskler veier som kjent, mer enn fett. Anonymkode: 64688...57e 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, det har faktisk nesten alt å si. Anonymkode: ef1cb...49f Hvorfor i helvete har det noe å si til deg?? Jeg har ikke nevnt at jeg vill ned i vekt en gang . Ja målet mitt er minus 19 kg til men det er ikke ett must. Jeg veier ikke akkurat flere hundre kilo. For meg var det viktigst å komme i form. Ikke kun vektnedgangen. Og jo jeg har gått opp noe sykt i muskel masse Anonymkode: 66548...964
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #10 Skrevet 21. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvete har det noe å si til deg?? Jeg har ikke nevnt at jeg vill ned i vekt en gang . Ja målet mitt er minus 19 kg til men det er ikke ett must. Jeg veier ikke akkurat flere hundre kilo. For meg var det viktigst å komme i form. Ikke kun vektnedgangen. Og jo jeg har gått opp noe sykt i muskel masse Anonymkode: 66548...964 Det har ikke noe å si for meg nei, men for din vektnedgang. Og jeg antok at når du sa at målet ditt er å gå ned 19 kg, at du da vil ned i vekt. Hvorfor er du så jævlig frekk? Anonymkode: ef1cb...49f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #11 Skrevet 21. april 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke noe å si for meg nei, men for din vektnedgang. Og jeg antok at når du sa at målet ditt er å gå ned 19 kg, at du da vil ned i vekt. Hvorfor er du så jævlig frekk? Anonymkode: ef1cb...49f Det er ikke jeg som er frekk her. Jeg er super fornøyd med mine 5 kg! Det er i hvertfal en livsstil endring som holder og ikke kun vannvekt i tillegg har jeg fått betydelig mer muskel masse. Men dette har faktisk ingenting med tema å gjøre. Jeg spurte egentlig om hva man gjør på ensidig trening og de kroppslig utfordringen dette medfører. Er sikkert samme problem hos skjøyte løpere og andre sporter men der med bukse. Anonymkode: 66548...964
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #12 Skrevet 21. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke jeg som er frekk her. Jeg er super fornøyd med mine 5 kg! Det er i hvertfal en livsstil endring som holder og ikke kun vannvekt i tillegg har jeg fått betydelig mer muskel masse. Men dette har faktisk ingenting med tema å gjøre. Jeg spurte egentlig om hva man gjør på ensidig trening og de kroppslig utfordringen dette medfører. Er sikkert samme problem hos skjøyte løpere og andre sporter men der med bukse. Anonymkode: 66548...964 Jeg har heller ikke kommentert dine 5 kg, men bare påpekt at det som har mest å si for vektnedgang er kostholdet og ikke trening, siden du skrev at kostholdet ikke har noe å si. Anonymkode: ef1cb...49f
Olaug Olsen Skrevet 21. april 2018 #13 Skrevet 21. april 2018 Hvorfor angriper dere TS. Hun har ikke sagt at hun ønsker å gå ned i vekt. Hun ønsker å være veltrent. Jeg tror kanskje at hun opererer på et nivå over dere. TS: Husk at du har muskler fordi di er sterk. I en fordømt verden, er det bra å kunne være både formfull, sterk og feminin. Jeg var for tynn i mange år, så jeg vet hvordan du har det. Det kan være utrolig vanskelig å gå opp eller ned i vekt, når man har hatt den fasongen man har i mange år. Det å få kommentarer på vekten er utrolig ukoselig. Utrolig hva folk kan få til å lire av seg om andre kvinners fasong. Virkelig! Hvordan går det med garderoben?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #14 Skrevet 21. april 2018 21 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Hvorfor angriper dere TS. Hun har ikke sagt at hun ønsker å gå ned i vekt. Hun ønsker å være veltrent. Jeg tror kanskje at hun opererer på et nivå over dere. TS: Husk at du har muskler fordi di er sterk. I en fordømt verden, er det bra å kunne være både formfull, sterk og feminin. Jeg var for tynn i mange år, så jeg vet hvordan du har det. Det kan være utrolig vanskelig å gå opp eller ned i vekt, når man har hatt den fasongen man har i mange år. Det å få kommentarer på vekten er utrolig ukoselig. Utrolig hva folk kan få til å lire av seg om andre kvinners fasong. Virkelig! Hvordan går det med garderoben? Hun skriver jo at målet er å gå ned ytterligere 19 kg. Hvordan er det å ikke ønske å gå ned i vekt?! Anonymkode: ef1cb...49f
Olaug Olsen Skrevet 21. april 2018 #15 Skrevet 21. april 2018 (endret) Pøh! Se her: " Jeg har ikke nevnt at jeg vill ned i vekt en gang . " signert en anonym bruker, som trolig er TS! SE Der kan du steke i din egen uvitenhet!! Endret 21. april 2018 av Olaug Olsen
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #16 Skrevet 21. april 2018 12 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Pøh! Se her: " Jeg har ikke nevnt at jeg vill ned i vekt en gang . " signert en anonym bruker, som trolig er TS! SE Der kan du steke i din egen uvitenhet!! Hva er det du snakker om?! Det er bare å lese andre linje av åpningsinnlegget det. Anonymkode: ef1cb...49f
Olaug Olsen Skrevet 21. april 2018 #17 Skrevet 21. april 2018 Det er lite fornuft i denne tråden. For mange rare beskyldninger. Er dere alle slankere med lavt blodsukker? GÅ og ta en matbit! 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #18 Skrevet 22. april 2018 Ha ha dette må jeg si , damer på sitt beste:) så til svar ja jeg ønsker forsåvidt å gå ned i vekt det å gå ned 19 til er/var drømmen. Jeg ønsker faktisk å ta det så langt at jeg kan konkurrere i boksing. Bare sånn smått egentlig men hadde vert gøy. Men tror jeg aldri kommer til å nå den vekta med tanke på muskel masse. Jeg bruker stort sett m i klær, noen bukser l. Så er absolutt ikke smellfeit men armene er jo ett stort problem som jo tråden handler om, da det ser superteit ut med en jakke xl som er altfor stor overalt bare for at den skal passe i armene! Så omnoen ønsker å gi tips til hvordan «jevne» ut kroppen litt som jo var original spørsmålet eller om noen sliter litt med det samme (på andre områder skøyte løper, sykling osv. Som gir «samme» problemstilling) skrik ut ! Anonymkode: 66548...964
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #19 Skrevet 22. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha dette må jeg si , damer på sitt beste:) så til svar ja jeg ønsker forsåvidt å gå ned i vekt det å gå ned 19 til er/var drømmen. Jeg ønsker faktisk å ta det så langt at jeg kan konkurrere i boksing. Bare sånn smått egentlig men hadde vert gøy. Men tror jeg aldri kommer til å nå den vekta med tanke på muskel masse. Jeg bruker stort sett m i klær, noen bukser l. Så er absolutt ikke smellfeit men armene er jo ett stort problem som jo tråden handler om, da det ser superteit ut med en jakke xl som er altfor stor overalt bare for at den skal passe i armene! Så omnoen ønsker å gi tips til hvordan «jevne» ut kroppen litt som jo var original spørsmålet eller om noen sliter litt med det samme (på andre områder skøyte løper, sykling osv. Som gir «samme» problemstilling) skrik ut ! Anonymkode: 66548...964 Det som kan funke for å jevne ut musklene er å gå ned i fettprosent. Anonymkode: ef1cb...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå