Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg skjønner ingenting. Jeg gikk gjennom en sa i mars, blødde i 23 dager og venter nå på mensen. Jeg vet ikke når den skal komme og forventer egentlig ikke at jeg skal være gravid nå. Jeg har hatt litt mensensmerter på midten både foran og bak i korsryggen, så har tenkt at mensen kommer snart. Så jeg tok meg 3 glass vin i går, og plutselig var jeg ganske full. Av 3 glass vin?! Åpnet en øl, men den fikk jeg ikke begynt på en gang. Vanligvis kan jeg drikke en flaske vin og noen øl uten å merke noe, men nå merket jeg mer enn jeg pleier, av mindre mengde. Så nå ligger jeg i sengen med fremdeles mensensmerter, og tenker; Kan det være at jeg er gravid allerede? 

Jeg tok test i går forresten just in case og den var blendahvit, med rsfu riktignok.

Anonymkode: f1cbe...778

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blødde i 23 dager, kan det tenkes at du er litt blodfattig? Da vil du kanskje bli fortere full også? Jeg tviler på at du er gravid...

Anonymkode: c0b99...2a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden sist du drakk?

Anonymkode: 3810d...42f

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blødde i 23 dager, kan det tenkes at du er litt blodfattig? Da vil du kanskje bli fortere full også? Jeg tviler på at du er gravid...

Anonymkode: c0b99...2a0

Jeg blødde ikke mye i mengde av gangen.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden sist du drakk?

Anonymkode: 3810d...42f

Jeg drakk forrige helg.. og i går

AnonymBruker
Skrevet

Tre glass vin får en på vippen til godt full om man drikker kjapt

Anonymkode: 9d2a6...14b

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tre glass vin får en på vippen til godt full om man drikker kjapt

Anonymkode: 9d2a6...14b

Vell, jeg drakk ikke så raskt siden jeg ikke er så glad i vin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på julebord før jeg visste at jeg var gravid. Fant det ut uka etter tror jeg det var, og jeg var hvertfall veldig full. Drakk en mengde som vanligvis gjør meg godbrisen, men jeg var sånn at rommet spant. Om det skyldes at jeg var gravid vet jeg ikke, men jeg tenkte tanken. 

Anonymkode: b71d1...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...