AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Jeg har aldri hatt sex eller kjæreste, men de nye vennene jeg har fått vet ikke dette. Jeg får oppmerksomhet av gutter og er veldig glad i å bli kjent med nye mennesker så er veldig imøtekommende og greier ikke å være avisende – som gjør at noen menn tar feil hint. De har aldri sett meg hooke up med en gutt før, men allikevel så holder tre av jentevennene å kommentere at jeg er en; «en liten luring». Hvis jeg bare snakker med en gutt så sender de meg sånn «uhh» blikk. De har ikke kjent meg så lenge og snakker til meg som jeg har hatt seksuell erfaring, så jeg tipper dette er indirekte slutshaming? Eller at de har en peiling og tuller med meg på en ironisk måte? Har også en guttevenn som hver gang jeg sender en snap der det tilfeldigvis er en gutt med på så lager han et show om at jeg holder på med så mange… Det var litt morsomt i begynnelsen men nå lurer jeg på om de går rundt og tror jeg er en slut som ligger med alle å de er egentlig bare frekke å ekle med meg. Anonymkode: 30a77...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Nei, du er paranoid og uimottakelig for normal sosial interaksjon. Muligens på autismepektrumet. Anonymkode: a2e78...eae 1
Duff Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 Eller kanskje de forstår at du ikke er så erfaren og forsøker å heie deg frem. 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Kan du ikke fortelle dem at du er jomfru da? Anonymkode: 8298c...abc 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 Typisk oppførsel fra jenter som ikke er så appellerende til det motsatt kjønn selv. Vil tro bitterheten deres gjør minst like vondt. Anonymkode: 7bc6e...3dd 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 Ikke hyggelig gjort av dem! Anonymkode: 10ec2...f9e 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 De er bare sjalu og prøver å ødelegge for deg og få deg til å skamme deg for å snakke med gutter, du er den nye jenta i gjengen og plutselig fikk du mer oppmerksomhet enn de liksom.. Drit i det, si at det er hyggelig å prate med gutter men de trenger ikke gi deg uhhh blikk fordet for du ligger ikke med hvem som helst, men det er ikke ditt problem at så mange syns du er pen, kan du si! Og han gutten på snap bare tuller, han prøver seg på deg på en knotete måte og vil gi kompliment ved å påpeke at du har mange gutter etter deg. Bare si I know hehe osv, og nyt oppmerksomheten! Hva folk tror stemmer ikke men bare la de tro du er queen of the boys da vel Nyt tida du har nå for om 20 år vil du savne den! Anonymkode: 3a548...349 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 Ta en spøk da, og spøken er jo snilt ment egentlig. De mener du er pen og har dreisen på gutter. Anonymkode: c4d56...4a3 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #10 Skrevet 21. april 2018 Det er folk som kamuflerer mobbing ved å gjøre som du beskriver at de gjør. Særlig hvis de nye «vennene» dine er en etablert gjeng som har kjent hverandre lenge så bør du være OBS! Det er slett ikke sikkert at det er noen god dynamikk i denne gjengen. Det er lov å trekke seg litt unna her, kanskje vurdere å finne noen andre. Dersom dynamikken er dårlig kan det også være veldig vanskelig å komme seg ut av gjengen når man virkelig har fått nok. I tillegg har mennesker den evnen å tilpasse seg og etterlikne de i gjengen man vil ha innpass, og en risiko for at du blir slik som dem. bry deg ikke om hva de tror om deg, hvis noen av dem er mobbere, vil de forsøke nettopp dette å psyke deg ut, så du får et behov for å forklare deg, osv. Bry deg derimot om hva du selv tenker om dem og magefølelsen din! Trives du ikke? Da hadde jeg holdt meg unna dem, du treffer garantert mange hyggeligere folk fremover. Anonymkode: 94a9f...b3c 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #11 Skrevet 21. april 2018 Du, Ts, og enkelte her inne overdriver. Kjærester og ting i den gaten er nr.1 tulle-tema i verden. Jeg tror ikke de mener noe stygt i det hele tatt, det er bare vennlig erting. Anonymkode: fa14f...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #12 Skrevet 21. april 2018 Jeg tenker at de bare tuller med deg. Det er vanlig å spøke litt på den måten med venner, om du prater med en kjekk fyr eller flørter litt osv. Forstår deg egentlig, synes det er ubehagelig selv, men jeg vet at det bare er tull. Også blir jeg jo gjerne litt nysgjerrig selv om jeg ser en kompis/venninne flørte med eller er med en gutt/jente, om det er noe der eller ikke. Alt er ikke så seriøst, så ikke ta det så personlig. Med mindre de faktisk kaller deg løs da. Anonymkode: 6f51f...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #13 Skrevet 21. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, du er paranoid og uimottakelig for normal sosial interaksjon. Muligens på autismepektrumet. Anonymkode: a2e78...eae Omg 😅🤣😂 Anonymkode: 2a4df...49a 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #14 Skrevet 21. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, Ts, og enkelte her inne overdriver. Kjærester og ting i den gaten er nr.1 tulle-tema i verden. Jeg tror ikke de mener noe stygt i det hele tatt, det er bare vennlig erting. Anonymkode: fa14f...9c7 Uansett trives man ikke med slikt så finnes det maaange andre som ikke driver med slik «vennlig erting». Venner skal ikke gi ubehagelige følelser, venner er for hygge, oppbygging, trivsel og støtte. Anonymkode: 94a9f...b3c 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #15 Skrevet 21. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, Ts, og enkelte her inne overdriver. Kjærester og ting i den gaten er nr.1 tulle-tema i verden. Jeg tror ikke de mener noe stygt i det hele tatt, det er bare vennlig erting. Anonymkode: fa14f...9c7 Nei. Du bare skriver det fordi det er vanlig i din krets. Det er slettes ikke vanlig for alle. Anonymkode: afe5a...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #16 Skrevet 21. april 2018 Mine venninner "spøkte" også slik med meg, og jeg var overhodet ikke "løs". Det var nok mest sjalusi i forhold til at gutter ga meg mye oppmerksomhet. Jeg som tvert imot var den som holdt tilbake, og ikke stadig var på rotings med ulike i fylla, synes det var ubehagelig, men forsøkte liksom å overhøre eller ta det som fleip, TIL det en gang eskalerte til svært ubehagelig på en fest. En venninne av mine venner hadde med seg en ny kjæreste, og jeg sa høflig "Flott type du har fått deg!" Plutselig satt denne jenta på soverommet og gråt, fordi hun hadde hørt at jeg var en "man eater", og nå var hun redd for at jeg ville stjele ham fra henne. For jeg hadde jo sagt at jeg synes at han var flott... Etter den episoden hadde jeg regelrett en utblåsning ovenfor mine venninner. De VISSTE jo at jeg ikke var en som rotet rundt, så det fantes ikke rettferdig et sted at jeg fikk et slikt rykte. Det bedret seg etter det, men sjalusi slapp jeg ikke helt unna før vi alle var rundt 29 år. Frem til det, der jeg slo meg til ro med mannen min, så dukket det opp episoder der ulike var sjalu. Ikke fordi jeg gjorde noe galt, men fordi typene deres sa positive ting om meg, som de tolket som at de var tent på meg. Det er som regel sjalusi og usikkerhet som ligger bak slikt, men ubehagelig å bli utsatt for! Anbefaler deg å ta en prat med dem. Du får kanskje ikke helt bukt med det, men da tenker de seg kanskje litt bedre om før de slenger ut slikt. Anonymkode: b4f5c...703 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #17 Skrevet 21. april 2018 Men hvorfor sier du ikke at du er jomfru da? Det å være avvisende overfor menn må du også øve deg på. Anonymkode: b251c...edb 1
Ananas. Skrevet 21. april 2018 #18 Skrevet 21. april 2018 Uttrykk som «en liten luring» ville i min krets definitivt ikke handlet om å være løs, men om å flørte og så ikke gå lenger.. 3
waco Skrevet 21. april 2018 #19 Skrevet 21. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har også en guttevenn som hver gang jeg sender en snap der det tilfeldigvis er en gutt med på så lager han et show om at jeg holder på med så mange… Han gutten som mener at du holder på med så mange gutter er bare forelsket i deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #20 Skrevet 21. april 2018 10 timer siden, Ananas. skrev: Uttrykk som «en liten luring» ville i min krets definitivt ikke handlet om å være løs, men om å flørte og så ikke gå lenger.. Omg. This makes sense Anonymkode: 30a77...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå