AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Noen som har erfaring med dette?😊 Tenker da på evt bivirkninger osv. Spondyloartritt/psoriasis artritt.   Anonymkode: e00f6...ce7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Jeg har brukt det en gang i uka i snart tre måneder. Har ikke fått optimal virkning enda. Ikke merka noen spesielle bivirkninger. Litt hoven og kløe på stikkstedet nå bare. Anonymkode: d12f8...4b8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt det en gang i uka i snart tre måneder. Har ikke fått optimal virkning enda. Ikke merka noen spesielle bivirkninger. Litt hoven og kløe på stikkstedet nå bare. Anonymkode: d12f8...4b8 Er det doseringspenn? Og hvilken diagnose har du? Anonymkode: e00f6...ce7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Har leddgikt og brukte Enbrel i mange år, er nå over på Benepali. Jeg merket/merker ingen bivirkninger, og effekten merkes godt. Før jeg begynte på biologisk medsin var nesten all bevegelse alltid smertefull, nå har jeg lite smerter og er ofte helt smertefri. Anonymkode: cda3e...8aa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 Jeg har gått på det i flere år. Det har vært en helt ny verden, det tok bare noen uker før jeg var nesten symptomfri. Etter å ha levd lenge med jævlige smerter var det helt fantastisk. Jeg hadde jo på en måte vent meg til at ting skulle gjøre vondt, så når det faktisk ikke gjorde det lenger (vel, litt vondt, men minimalt i forhold til hva det var!) så var det som å få livet tilbake. Så evig takknemlig til legene som satte meg på dette. Ikke merket noe som helst av bivirkninger heller. Men ikke les pakningsvedlegget om mulige bivirkninger.. Det kan skremme fanden på flatmark. Det er ikke risikofritt dette, men som sykepleier sa til meg, livet skal jo være bra mens man har det. Og de smertene mine var ikke mye til liv. Så får man heller sloss mot det som kommer, hvis det kommer. For det er jo ikke sikkert at det skjer noe. Lykke til! Anonymkode: b4cf4...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå