AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Hei! Jeg er en rolig gutt som egentlig har et bra syn på meg selv og hvordan jeg er eller fremstår. Jeg er evig takknemlig for alle godene jeg har fått i dette landet og livet og ser lyst på fremtiden. Men jeg sliter med angrefølelse/synes synd på meg selv allikevel. Og har slitt med det over en lang periode nå. Bigtime. Det er over ting jeg aldri fikk gjort, og sjanser som jeg kanskje ikke tok, eller var klar for. Jeg vet jeg er kjekk nok til å få noe på byen hvis jeg vil det, men jeg er ikke interessert i å ha flere ligg på samvittigheten, så jeg har jobbet med meg selv for å få livet slik jeg vil ha det i tiden fremover, og få oppfylt drømmer. Men imens dette her sitter jeg utenfor alt det som skjer, og ser at de jentene jeg er tiltrukket av lever livet som unge bør, og tankene som kommer da, er at jeg si blir sjalu på gutten(e) som en viss jente har rota med, og misunnelig på all sprøheten og festene. Jeg er en del år senere ute enn mange andre... jeg vil si jeg er en som lærer ting kjapt og er ganske dreven på det motoriske, jaja, whatever. Uansett; ville bare spørre kvinnene her om bylivet er så vittig som det høres ut som og om jeg gir dårlige signaler og at jeg trenger tid og relasjoner, eller om det er så viktig...? Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg vil si jeg er en som lærer ting kjapt og er ganske dreven på det motoriske, jaja, whatever. Anonymkode: 3c8e8...7f5 Sex har jeg enda ikke hatt altså, men andre ting i livet, bare for å oppklare Glemte å nevne at jeg er helt i starten av 20-årene Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #3 Skrevet 20. april 2018 Kjæresteemne for meg er en fyr som er ferdig med å fly på byen. Selv har jeg gjort det i snart 15 år og angrer på minst 10 av dem. Bortkasta. Gøy der og da, men ingenting som har gitt livet mitt noe vekst om en kan si det sånn. Bylivet er ikke såviktig, men det er jo der man knytter bekjentskaper, ofte flørter, og potensielt kjærester, og man har det jo hyggelig med venner. Liker man å gjøre andre ting trenger man ikke gå på byen. Men er man dårlig og krøkkete sosialt så kan det være bra med litt sosialtrening og ikke bare sitte hjemmeog tenke at man er så bra men ingen vil ha en, det er jo fordi du ikke eksponerer deg for noen isåfall. Når du spør om det er negativt å ville bruke tid, så kommer dtet an på hva du mener. Ja det er bra å ikke rushe ting med en jente, men om dere får en intim relasjon og tenker å fortsette den, så er det grenser på hvor lenge du kan holde seg uforplikta med samme jente. Du kan ikke holde hun på gress i måned etter måned fordi du ikke er klar, da venter du med å date noen til du faktisk er klar. Det er ikke nødvendigvis noe negativt med å være en gutt som deg, det eneste jeg oppfatter negativt og ville fått meg skeptisk til deg er at du hevder at du "lærer ting kjapt og er dreven på det motoriske", som at du skryter av å være god i senga, og det er jo åpenbart at du ikke er nårdu ikke har hatt sex, og ikke har vært på mange damer. Så for meg er det selvgodheten din som ødelegger inntrykket mitt av deg, som ellers ville vært som en rolig, "streit" og "fornuftig" kanskje litt sjenert mann, men å tro at du har peil på damer fordi du har vært med et par, og ikke engang gått all the way, det blir bare patetisk. Husker det var en tråd for en stund siden om en som sa han var slikkemester og kunne få en hver kvinne til å komme, så kom det frem i innlegget hans at han aldri hadde slikket noen eller hatt sex, men han visste hvordan han skulle gjøre det da. Eh... Det er forsåvidt ikke kjempe negativt at du ikke har hatt sex, men du virker som har en litt ovenfra og ned holdning mot andre og fremhever deg selv i det gode lyset og tror du er så god fordi du har valgt å være fornuftig (som er bra i og for seg) , mens du egentlig, som du selv sier, innerst inne bare er sjalu på de andre. Anonymkode: 0bcd5...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #4 Skrevet 20. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en rolig gutt som egentlig har et bra syn på meg selv og hvordan jeg er eller fremstår. Jeg er evig takknemlig for alle godene jeg har fått i dette landet og livet og ser lyst på fremtiden. Men jeg sliter med angrefølelse/synes synd på meg selv allikevel. Og har slitt med det over en lang periode nå. Bigtime. Det er over ting jeg aldri fikk gjort, og sjanser som jeg kanskje ikke tok, eller var klar for. Jeg vet jeg er kjekk nok til å få noe på byen hvis jeg vil det, men jeg er ikke interessert i å ha flere ligg på samvittigheten, så jeg har jobbet med meg selv for å få livet slik jeg vil ha det i tiden fremover, og få oppfylt drømmer. Men imens dette her sitter jeg utenfor alt det som skjer, og ser at de jentene jeg er tiltrukket av lever livet som unge bør, og tankene som kommer da, er at jeg si blir sjalu på gutten(e) som en viss jente har rota med, og misunnelig på all sprøheten og festene. Jeg er en del år senere ute enn mange andre... jeg vil si jeg er en som lærer ting kjapt og er ganske dreven på det motoriske, jaja, whatever. Uansett; ville bare spørre kvinnene her om bylivet er så vittig som det høres ut som og om jeg gir dårlige signaler og at jeg trenger tid og relasjoner, eller om det er så viktig...? Anonymkode: 3c8e8...7f5 Hehe, det motoriske. De fleste måtene vi forsøker å definere oss selv eller andre på kommer så lett til kort. Du har bilder av både unge jenter og byliv og deg selv som egentlig er ganske enkle og pre-moderne. Språket lyver. Anonymkode: 53c02...efb 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #5 Skrevet 20. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forsåvidt ikke kjempe negativt at du ikke har hatt sex, men du virker som har en litt ovenfra og ned holdning mot andre og fremhever deg selv i det gode lyset og tror du er så god fordi du har valgt å være fornuftig (som er bra i og for seg) , mens du egentlig, som du selv sier, innerst inne bare er sjalu på de andre. Anonymkode: 0bcd5...ce8 Når jeg var 15-18 kunne jeg kanskje ha en sånn holdning ja, men helt ærlig så dømmer jeg ingen, jeg har kun ansvar for mitt eget liv akkurat nå. Også har jeg ikke nevnt ett ord om jeg er god i senga eller ikke, bare at jeg har over snittet motoriske evner på andre arenaer i livet som f. eks. fotball og at jeg tror det kan være en god ting. Men ikke tenk på det Tro at jeg har peil på damer... hmm, jeg tror ikke på sånt. Ser på en dame som ett individ, ikke noe generalisering. Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #6 Skrevet 20. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har bilder av både unge jenter og byliv og deg selv som egentlig er ganske enkle og pre-moderne. Språket lyver. Utdyp? Anonymkode: 3c8e8...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: fremhever deg selv i det gode lyset og tror du er så god fordi du har valgt å være fornuftig (som er bra i og for seg) , mens du egentlig, som du selv sier, innerst inne bare er sjalu på de andre. TS igjen her må bare få si at når det kommer til en sånn ting som det har jeg kanskje litt andre verdier enn mange unge har i dag, MEN, jeg bryr meg ikke om det de andre gjør. Jeg vil nok tenke litt på fortida til en evt. kjæreste. Det går mest på min egen samvittighet, som jeg ikke tar lett på. Om jeg kun har én jente som jeg har sex med, som virkelig er drømmejenta, velger jeg det til vi begge blir pensjonister. Istedenfor å ha seg med 20 forskjellige. Jeg er ikke aseksuell men tror jeg har god selvkontroll. Anonymkode: 3c8e8...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen her må bare få si at når det kommer til en sånn ting som det har jeg kanskje litt andre verdier enn mange unge har i dag, MEN, jeg bryr meg ikke om det de andre gjør. Jeg vil nok tenke litt på fortida til en evt. kjæreste. Det går mest på min egen samvittighet, som jeg ikke tar lett på. Om jeg kun har én jente som jeg har sex med, som virkelig er drømmejenta, velger jeg det til vi begge blir pensjonister. Istedenfor å ha seg med 20 forskjellige. Jeg er ikke aseksuell men tror jeg har god selvkontroll. Anonymkode: 3c8e8...7f5 Det er bra det, men hva annet har du å tilby en jente? Du er sosialt uvant og oppnår lite kontakt med jenter pga det, du er usikker, uten seksuell erfaring, hva med personligheten og hva du kan berike jentas liv med er det som gjør at du føler deg bedre enn andre? Føler du deg egentlig dårligere enn andre siden du er litt sjalu? Jeg mener ikke at du høres ut som en dårlig kjæreste, men det høres litt ut som at du på en måte mener at jenter skal like deg fordi du er fornuftig og god samvittighet, og at du er bitter på at de andre guttene som har sjarm, lette sosialt å være med og gir de multiorgasmer, får dem i stedet for deg. Man fortjener ikke automatisk en jente bare fordi man er snill og fornuftig. Du sier at du vet at du er kjekk nok osv, men noe feil er det jo siden du ikke har hatt sex enda. Så da bør du ikke skrive om deg selv som at du kan få de du vil om du bare gidder å gå "ned på deres level" å gå på byen og ha sex med flere. Hvis det du egentlig lurer på er om det er dealbreaker at du ikke går på byen eller ikke har hatt sex, så nei det er det ikke. Men det begrenser jo den sosiale arenaen og din sosiale trening. Gjør det du liker men ikke tenk at du kan få hvem du vil bare fordi du er kjekk i dine egne øyne og fornuftige moraler. Det skal mye mer til i tillegg som gjør at det klaffer med noen,det gjelder for alle. Vil bare nevne det så du ikke blir skuffa og bitter fordi du ikke får de du prøver deg på kanskje. Anonymkode: 0bcd5...ce8
Xcase33 Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg er en rolig gutt som egentlig har et bra syn på meg selv og hvordan jeg er eller fremstår. Jeg er evig takknemlig for alle godene jeg har fått i dette landet og livet og ser lyst på fremtiden. Men jeg sliter med angrefølelse/synes synd på meg selv allikevel. Og har slitt med det over en lang periode nå. Bigtime. Det er over ting jeg aldri fikk gjort, og sjanser som jeg kanskje ikke tok, eller var klar for. Jeg vet jeg er kjekk nok til å få noe på byen hvis jeg vil det, men jeg er ikke interessert i å ha flere ligg på samvittigheten, så jeg har jobbet med meg selv for å få livet slik jeg vil ha det i tiden fremover, og få oppfylt drømmer. Men imens dette her sitter jeg utenfor alt det som skjer, og ser at de jentene jeg er tiltrukket av lever livet som unge bør, og tankene som kommer da, er at jeg si blir sjalu på gutten(e) som en viss jente har rota med, og misunnelig på all sprøheten og festene. Jeg er en del år senere ute enn mange andre... jeg vil si jeg er en som lærer ting kjapt og er ganske dreven på det motoriske, jaja, whatever. Uansett; ville bare spørre kvinnene her om bylivet er så vittig som det høres ut som og om jeg gir dårlige signaler og at jeg trenger tid og relasjoner, eller om det er så viktig...? Anonymkode: 3c8e8...7f5 Ser du på deg selv som en mann eller en gutt ? det tror vektlegges mest hos kvinnene. Du høres litt puslete ut og ikke den som kan bli forbanna og slå knyttneven i bordet slik at alle rygger unna og hører etter. En annen ting du avslører deg med er at du sier du blir lett sjalu over at andre kan slippe seg å være en person som gjerne vil være men ikke får til å bli. Når skal du utvikle din egen personlighet...bli din egen mann som kan gi litt f**** i mengden og flokkdyrene. Du signaliserer usikkerhet og viser helt klart at du ikke helt hvem du selv er engang. ....men begynn snart å tenk på deg selv som en mann. Bli selvstendig og uavhengig og tro på deg selv ..få deg noen andre forbilder enn de som klarer å leve ut ADHD`n sin hver helg. Der er det ingen hjemme ihvertfall...må du snart begynne å skille deg ut fra mengden med din egen identitet og hjerne. Før du gjør det så kommer du til å springe rundt forvirra som du er nå og ikke helt hvem apekatt kompisen din er eller hvem du skal være. Sikkert ikke dette du ville høre men sier det nå likevel...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #10 Skrevet 21. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bra det, men hva annet har du å tilby en jente? Du er sosialt uvant og oppnår lite kontakt med jenter pga det, du er usikker, uten seksuell erfaring, hva med personligheten og hva du kan berike jentas liv med er det som gjør at du føler deg bedre enn andre? Føler du deg egentlig dårligere enn andre siden du er litt sjalu? Jeg mener ikke at du høres ut som en dårlig kjæreste, men det høres litt ut som at du på en måte mener at jenter skal like deg fordi du er fornuftig og god samvittighet, og at du er bitter på at de andre guttene som har sjarm, lette sosialt å være med og gir de multiorgasmer, får dem i stedet for deg. Man fortjener ikke automatisk en jente bare fordi man er snill og fornuftig. Du sier at du vet at du er kjekk nok osv, men noe feil er det jo siden du ikke har hatt sex enda. Så da bør du ikke skrive om deg selv som at du kan få de du vil om du bare gidder å gå "ned på deres level" å gå på byen og ha sex med flere. Hvis det du egentlig lurer på er om det er dealbreaker at du ikke går på byen eller ikke har hatt sex, så nei det er det ikke. Men det begrenser jo den sosiale arenaen og din sosiale trening. Gjør det du liker men ikke tenk at du kan få hvem du vil bare fordi du er kjekk i dine egne øyne og fornuftige moraler. Det skal mye mer til i tillegg som gjør at det klaffer med noen,det gjelder for alle. Vil bare nevne det så du ikke blir skuffa og bitter fordi du ikke får de du prøver deg på kanskje. Anonymkode: 0bcd5...ce8 Føler meg ikke bedre enn andre, akkurat. Det er mange jeg ser opp til, som er smartere enn meg og ett nivå jeg ikke kommer opp på, og som gjør større ting her i livet. Og jeg sammenligner ikke meg selv mot de andre. Selv om en som Di Caprio har ligget med ørten supermodeller, er det ikke sikkert han føler seg fornøyd eller lykkelig, og jeg mener det er det som teller. Ikke hvor mange hull man har erobret... Men hvis det er en jente jeg liker, kan jeg bli sjalu ja. Mest sjalu fordi jeg ville hatt henne helt for meg selv, men er nåtiden og fremtiden som betyr noe uansett... Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #11 Skrevet 21. april 2018 9 minutter siden, Xcase33 skrev: Du signaliserer usikkerhet og viser helt klart at du ikke helt hvem du selv er engang. Du kjenner meg ikke. Nei, jeg har ikke prøvd bylivet eller vært noe særlig på jenter men jeg vet hva som gjelder for meg i dette livet og hva jeg vil bruke tiden min på. Ellers takk. Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #12 Skrevet 21. april 2018 12 minutter siden, Xcase33 skrev: Før du gjør det så kommer du til å springe rundt forvirra som du er nå og ikke helt hvem apekatt kompisen din er eller hvem du skal være. Vel, det er derfor jeg har latt vente å bry meg om jenter. Måtte ordne opp i egne problemer først, tenke over verdier og re-definere meg selv som person, og det er ikke noe jeg har brukt én natt til. Snakk om flere måneder/år Anonymkode: 3c8e8...7f5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #13 Skrevet 21. april 2018 Var det du som lagde tråden forrige uke om at du ville beskrive deg som en ung leonardo dicaprio, men uten dameerfaring? Men uansett, hva lurer du EGENTLIG på da? Anonymkode: 0bcd5...ce8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå