Shery Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Jeg bruker å skifte forsikringsselskap hvert 3-4 år. Jeg gikk over til IF. Det var jeg som var i kontakt med dem, mitt navn på kontoen som autogiroen gikk fra.... og da jeg prøvde å logge meg inn noen uker senere, klarte jeg ikke å logge meg inn. Det fantes ingen bruker. Så jeg ringte selvfølgelig IF, og de kunne opplyse at det var MANNEN min som var bruker! Jeg lurte selvfølgelig på hvorfor, siden all kontakt hadde vært med meg? Jo, slik var det bare. Det var mannen som automatisk ble satt som bruker. Ærlig talt, lever vi ikke i 2018?😡 Er det andre som har opplevd det samme, eller var dette (forhåpentligvis) et engangstilfelle? Aldri mer IF på meg med slike prosedyrer iallefall....
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Ja, jeg ville sjekke pris på en forsikring for barn, ringte selskapet vi bruker i dag, der vi har alt av forsikringer, har og 2 barneforsikringer der. Alt står i mitt navn. Kundekontakten ringte meg, og vi snakket om dette, alt var greit og jeg fikk tilbud på matl. Mannen min mottok og samme mail. Alt greit. Det teite var at de hadde ringt han først og spurt om vi var på utkikk etter en ny forsikring og om de kunne ringe meg... Aldri vært borti det før.. Anonymkode: ae25f...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå