Gå til innhold

Bestille tights fra Wish?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt tights fra Wish? De er jo latterlig billige da, men er det bare ræl? 

Anonymkode: 70218...946

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt andre plagg fra wish, og kvaliteten er ikke alltid veldig bra, nei. Størrelsene er veldig rare, du må lese på kommentarene fra andre som har kjøpt før du bestiller. Der står det som regel om du må opp eller ned noen størrelser. Noen plagg er helt OK, mens andre er gjennomsiktige, dårlig stoff, dårlig søm og ellers dårlig kvalitet. Greit det er billig, men det hjelper ikke når plagget ikke holder mål. Da kan man heller kjøpe tightser til 100-lappen på Cubus, H&M, Lindex, osv. tenker jeg.

Har bare bestilt overdeler og må si at jeg jevnt over er ganske skuffet over kvaliteten..

Anonymkode: d278b...f10

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bestilt direkte fra wish før, men sett mye av de samme plaggene og selgerne som er på ebay, og derhar jeg kjøpt mye fra. Det er kanskje ett av 30 plagg som er brukbare, og det er også noe ræl. Spesielt underdeler som tights og bukser er ALLTID en bommert, for de er ikke sydd slik bildet viser, men sydd etter kopi av bildet, og er alltid for korte i bena (kina størrelser), enten for trange i rumpa så man får flat bleieumpe, eller gjennomsiktig stoff.

Ikke la deg lokke av prisen! Putt heller på en hundrelapp og bestill fra HM eller andre vanlige butikker.

Anonymkode: edcdd...e73

AnonymBruker
Skrevet

Klær fra wish er som oftest noe ræl!

Anonymkode: 0e826...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...