Lillan Skrevet 13. august 2002 #1 Skrevet 13. august 2002 Var på ultralyd idag,og det viste seg at det ikke bare var en men to der inne!!! :D Fikk litt sjokk da vi ikke har verdens beste plass,men nå så bare gleder vi oss!!!!!! Vi skal nok få det til alikevel!! Vi hadde bestemt oss for et guttenavn og et jente navn,nå får vi brukt begge Klem fra Lillan
Salamandra Skrevet 13. august 2002 #2 Skrevet 13. august 2002 Oj!! Det var hyggelig.. Gratulerer så mye! :D Frk. Busybody
Gjest line Skrevet 13. august 2002 #3 Skrevet 13. august 2002 Så spennende da :D Gratulerer så mye Morro at det er en jente og en gutt. Det går nok bra, dere får det helt sikkert til. Lykke til 22+1
zebb Skrevet 13. august 2002 #4 Skrevet 13. august 2002 Så spennende da! Lykke til med svangerskapet! :D Har tenkt tanken om det å få tvillinger, og kom fram til at det mest perfekte må jo være å få en av hver, slik at ikke det blir like naturlig for omverdenen å si "tvillingene" om dem, men at de blir to individer. Dette er enklest når det er enten toeggede tvillinger eller en av hvert kjønn.(Tror jeg) Får vi høre navnene eller? Kos deg i graviditeten iallefall, du blir vel fulgt opp spesielt når du bærer på tvillinger? Klem fra Zebb 28+4 (med bare en baby i magen)
Gjest motorrypa Skrevet 13. august 2002 #5 Skrevet 13. august 2002 jepp gratulere så mye. dobbelt arbeid dobbelt lykke er det vel noe som heter lykketil videre håper det går fint med dere alle tre klæm fra motorrypa 17+ noe. med åsså bare en i magen
Lillan Skrevet 14. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2002 Takk skal dere ha! Vi får nok å gjøre,vi har en sønn hver fra før av med bare fire mnd foskjel. Så vi har tulla med at vi har liksom tvillinger,nå skal vi ha det på ordentlig også..... Så vi blir plutselig storfamilie Navnene vi har bestemt er Odin og Tiril,hva synes dere om navnene? Klem fra Lillan
spira Skrevet 14. august 2002 #7 Skrevet 14. august 2002 Gratulerer så masse!!! Jeg har også tvillinger, og kan fortelle deg at det er kjempemasse fordeler med å ha tvillinger. Lykke til Klem Spira
Lillan Skrevet 14. august 2002 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2002 Hei Spira! Det er bra å høre!! Du vet kanskje hvor jeg kan få tak i billig tvilling utstyr? Synes også det er veldig lite informasjon når det gjelder tvillinger,hvor kan jeg få tak i bøker,brosjyrer? Hva mener du egentlig med at det er mere fordeler? Tankene flyr i hodet på meg!!!!! Det er så mye jeg lurer på!! Klem fra Lillan
spira Skrevet 14. august 2002 #9 Skrevet 14. august 2002 HEI HEI Økonomisk er det ingen fordel å få tvillinger, for det er dyrt..... Men ungene vil altid ha mye glede av hverandre. Sjeldent mine unger kjeder seg, de har jo altid noen å leke med. ( jeg har to gutter) Og du slipper jo unna med 1 dåp, en burdag, en konfirmasjon osv.... Foreldremøter og kjøring til diverse fritidsaktiviteter blir jo også halvert :D Jeg meldte meg inn i tvillingforeningen jeg, tror jeg var medlem der 2 eller 3 år. Der er det også annonser for kjøp og salg av brukt tøy. Kanskje det er en lokal tvilling forening inærheten av der du bor, de har ofte loppemarked vår og høst. Har også hendt at jeg har fått 10 % tvilling rabatt i butikker, men det er veldig sjeldent. Håper dette var litt til hjelp, bare spør om det er mere du lurer på Klem Spira
Gjest Tvillingmamma. Skrevet 15. august 2002 #10 Skrevet 15. august 2002 Hei og gratulerer med tvillinger i vente! Jeg har også gutt/jente tvillinger på snart to år og selv om det var mye slit i starten så er det utrolig moro! Nå har de i tillegg mye glede av hverandre! Vil gjerne tipse deg om en mailingliste for tvillinggravide og de som allerede har født. Det er mye aktivitet og informasjon der, egne kjøp/salg sider, treff m.m. Ta en kikk på www.tvillinglista.com Ellers får du mye god info ved å melde deg inn i Tvillingforeldre foreningen. Kan i tillegg anbefale en god bok om tvillingsvangerskap og det å ha tvillinger, nemlig "Dobbelt Opp" De har den i de fleste bokhandlere i tillegg til at den kan bestilles gjennom TFF. Lykke til med de to små i maven! Tvillingmamma.
lille frue Skrevet 20. juli 2003 #11 Skrevet 20. juli 2003 Gratulere!!!! Jeg har også tvilliger. Gutt :blaruss: og jente :rodruss: De er 16 år og skal begynne på videregående til høsten!! Du har mange flotte og utfordrende år foran deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå