AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Er 25 år og har plutselig fått masse kviser rundt kjeven. Hva skyldes det? Leser at det kan skyldes hormoner, og når jeg tenker meg om, blusser det spesielt opp før og under menstruasjon. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Anonymkode: 785ee...f62
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Er du sikker på at det er kviser? Anonymkode: 32bfa...89d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er kviser? Anonymkode: 32bfa...89d Store, underjordiske, som etter 2-3 dager blir hvite og pussfylte. Kan det være noe annet? Anonymkode: 785ee...f62
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Jeg også sliter med det. Syklusen min har aldri vært så stabil og rolig som den siste tiden, så jeg synes det er "urettferdig". Har før slitt med PCOS og kviser, men nå ser den ut til å være forsvunnet. Er ihvertfall ikke ustabil lenger. Hos meg blusser det opp rundt eggløsning og mens. Altså hele tiden. Det rekker ikke å roe seg før det er på'n igjen. Bruker Basciron, det hjelper sånn passe. Vurderer å få noe sterkere av legen. Anonymkode: a290d...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå