Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør det? Virker det? Har hørt det er bra med antioksidanter i hudpleie, men vet ikke helt hva jeg skal velge for å inkorporere det..

Anonymkode: 26ebd...c80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den synlige effekten er på uren hud, pigmenter og arr. Skal være veldig effektivt på det. Google OST C20 og OST C21.5 serum og les reviews .

Og det sies at den "usynlige effekten" er antiage, altså noe man ikke ser direkte, men som gjør at om 10 år så ser man kanksje ikke så gammel ut som man hadde gjort uten bruk av c vitamin serum.

Har begynt å bruke OST C21.5 serum av sistnevnte grunn, men må si at jeg samtidig syntes det er litt demotiverende å bruke noe på huden som man liksom ikke kan se noen direkte resultater av, det føles ut som at jeg bruker produktet forgjeves, men jeg smører det på og håper det motvirket mot aldringstegn på lang sikt :P Har nettopp kommet i den alderen hvor de første aldringstegnene har kommet til syne så jeg er villig til å gjøre "alt" for å bremse det ned.

Anonymkode: 18a27...29f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har én synlig linje, og har lekt litt med tanken om botox for å få den bort. Men etter at jeg begynte med C-vitaminserum så har linjen blitt mindre, jeg sverger! Vet ikke om det er mulig eller om det virkelig er derfor, men den ble hvert fall mindre noen uker etter at jeg begynte med det serumet.

Anonymkode: 76d7e...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...