AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Jeg var på en gruppetime her en dag og stilte meg ganske langt foran. Så kom det en dame og dytta meg og sa "Det her er min plass!" Jeg ble så satt ut at jeg bare gikk bak. Men.. det er jo ikke faste plasser på en gruppetime eller? Jeg turte ikke si noe for hun var veldig stor, så var redd hun skulle slå meg eller noe. Hva skal jeg si om hun gjør det igjen? Hun geipet også til meg etter timen. Veldig spesielt. Anonymkode: 62899...db7 1
NewInTown Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Bare si fra. Det er ingen faste plasser her, så still deg bakerst i køen du. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #3 Skrevet 20. april 2018 Har opplevd det samme, men da fikk vedkommende grei beskjed av instruktøren at det ikke var faste plasser. Anonymkode: 3d4f9...7db 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #4 Skrevet 20. april 2018 2 minutter siden, NewInTown skrev: Bare si fra. Det er ingen faste plasser her, så still deg bakerst i køen du. Men hva hvis hun blir voldelig? Jeg mistenker en diagnose eller noe.. Er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 62899...db7
Gjest PaN Skrevet 20. april 2018 #5 Skrevet 20. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva hvis hun blir voldelig? Jeg mistenker en diagnose eller noe.. Er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 62899...db7 Langt i fra normalt så jeg anbefaler heller om mulig å trekke seg tilbake og kontakte instruktøren.
NewInTown Skrevet 20. april 2018 #6 Skrevet 20. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva hvis hun blir voldelig? Jeg mistenker en diagnose eller noe.. Er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 62899...db7 Hvis det foreligger en diagnose, så er det fortsatt lov å behandle de som vanlige mennesker og si fra om dårlig oppførsel. Så lenge man gjør det på en hensynsfull, rolig måte. De aller færreste blir voldelige i slike situasjoner, og det syns jeg ikke man skal gå rundt å være redd for.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #7 Skrevet 20. april 2018 Du må si ifra til ledelsen på senteret, dette går på trakassering av andre medlemmer og du er mest sannsynlig ikke alene om å oppleve dette av medlemmet. Anonymkode: de329...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #8 Skrevet 20. april 2018 2 minutter siden, Apex skrev: Langt i fra normalt så jeg anbefaler heller om mulig å trekke seg tilbake og kontakte instruktøren. Ok, jeg skal gjøre det om hun gjør det flere ganger. Hadde hun bare sagt at hun ville stå der så hadde jeg bare tenkt det var sært, og that's it. Men siden hun dyttet meg hardt og i tillegg geipet til meg tenker jeg at det må være litt tung psykiatri inni bildet. Ikke normalt å oppføre seg sånn når man er 50 +. Anonymkode: 62899...db7
Gjest PaN Skrevet 20. april 2018 #9 Skrevet 20. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg skal gjøre det om hun gjør det flere ganger. Hadde hun bare sagt at hun ville stå der så hadde jeg bare tenkt det var sært, og that's it. Men siden hun dyttet meg hardt og i tillegg geipet til meg tenker jeg at det må være litt tung psykiatri inni bildet. Ikke normalt å oppføre seg sånn når man er 50 +. Anonymkode: 62899...db7 Beste du kan gjøre er å unngå konfrontasjon, forsøk å snakk med rolig avslappet stemme og om du ser at ansiktsuttrykket endrer seg går du vekk fra stedet og kontakter konstruktøren.
Oddy Skrevet 20. april 2018 #10 Skrevet 20. april 2018 Hadde ikke brydd meg. Bare gi beskjed til instruktøren så blir det snart slutt på det. Jeg anbefaler ikke å konfrontere slike personligheter, har selv gjort det og det ble ikke akkurat noe dans på roser. 1
Oddy Skrevet 21. april 2018 #12 Skrevet 21. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig tråd Anonymkode: 71622...bc4 Unødvendig kommentar, skjerp deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå