AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Jeg skal fly til Kroatia med mine tvillinger snart. De er begge 4 mnd når vi reiser. Jeg flyr alene, da mannen kjører dit. Jeg har aldri tatt fly før og aner ikke hvordan det blir. Bør jeg bruke vogn? Bæresele? Må ta taxi til flyplassen, men da må jeg vel ha bilstol og, eller? Har taxi i Norge bilstol til utlån så jeg slipper det? Så må jeg vel ha en håndveske/liten bagasje til turen? Hendene mine blir jo fulle! Lurer på hvilke utstyr som blir mest praktisk å bruke. Hvor i flyet bør jeg sitte og hvordan blir det ift å sitte sammen på flyet? Uff, stresser vanvittig mye da jeg ikke har flydd før og med to baby. Anonymkode: 53c8f...645
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Kan dessverre ikke gi deg noen gode svar, men jeg trodde at så små barn måtte sitte på fanget til en voksen på flyet. Er 100% sikker på at det ikke er lov å sitte med to barn på fanget under take-off og landing. Ring flyselskapet og sjekk med de. Anonymkode: 4b9b1...b1a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #3 Skrevet 20. april 2018 Jeg tror du må ha så små babyer på fanget, mulig du kan ha bilstol i ett sete men det blir jo bare drass. Jeg fløy ikke med mine tvillinger før de var to år og da hadde de hvert sitt sete og vi klarte oss uten vogn til og fra bagasjebåndet. Ellers brukte jeg mye tog når de var babyer, da fikk jeg vogna med inn og hadde alt tilgjengelig. Vet du, jeg hadde heller brukt bil til Kroatia. Evt bør du ringe flyselskapet og spørre om råd. Taxiselskapene stiller med bilstoler dersom du bestiller det på forhånd. Anonymkode: 22fa1...739
_popcorn_ Skrevet 20. april 2018 #4 Skrevet 20. april 2018 Du må ha godkjent bilsete med deg til det ene barnet, og det andre kan du ha på fanget. Iallefall på Norwegian og SAS. Vogn må mest sannsynlig sjekkes inn, og du får kun ha en håndbagasje med deg, uavhengig om hvor mange babyer du har med deg, det vil si, en håndbagasje for dere alle tre sammen.
Måbarefåsiat... Skrevet 20. april 2018 #5 Skrevet 20. april 2018 Åååå... det hørtes ekstremt masete ut. To så små og når du selv ikke har tatt fly før en gang. Hiv deg med i bilen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå