Gå til innhold

Formelle jobbantrekk (revisjon)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Filippa K blir alt for dyrt for meg. Håper virkelig ikke det er sånn at det forventes at man har drakt til minst 5.000 kroner når man starter i sin første jobb i en alder av 23 år. Synes egentlig det blir for dumt. 

Jeg prøvde et par bukser fra Selected Femme, synes de har mye fint. Men jeg merker at de fleste dressbuksene blir litt for korte for meg (har en fra days like this, og den er også litt for kort egentlig). Hvor kan jeg få tak i bukser med litt lengde på? (jeg er 1,73 så burde vel ikke være så veldig vanskelig å finne en som er lang nok). 

Anonymkode: 83588...e6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber selv i en av de 4 store, og jeg går som regel i sorte/mørke blå jeans, skjorte/pen topp og blazer eller jakke til, pumps eller støvletter om vinteren.

Noe likt dette

4-allblackoutfit-blackblazer.jpg d759e6b6b4e447a92fa23285192d68c7.jpg black-zara-jeans-white-kristines-collect

Anonymkode: eb2b6...46b

AnonymBruker
Skrevet
On 4/24/2018 at 9:24 PM, AnonymBruker said:

Jeg jobber selv i en av de 4 store, og jeg går som regel i sorte/mørke blå jeans, skjorte/pen topp og blazer eller jakke til, pumps eller støvletter om vinteren.

Noe likt dette

Dette bør du sjekke TS, om dere får lov å gå med jeans. Vi har dress-code og jeans er ikke lov. 

Anonymkode: 1af2e...6e5

AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Noe likt dette

De buksene hadde ikke gått hos oss. Du ville raskt blitt innkalt til "en prat". Første antrekket kunne vært innenfor på casual friday, med annet tilbehør enn skoene, veska og halskjedet. 

Anonymkode: 242bc...0f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men dere kvinner i revisjon; ro ned på sminken..  Har hatt revisor fra en av de store på besøk nylig, og sjefen min lo av kvinnene som kom. Jeg måtte ta meg selv sammen når jeg oppdaget at jeg stirret på de påmalte (enorme) brynene. Ikke bare tenk på klærne, vær litt klassiske ellers også. 

Anonymkode: 883d5...95d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...