Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #1 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt mønstret hyllpapir fremdeles? Gjerne litt "tapet-aktig", da jeg ønsker å bruke det til et slags dukkehusprosjekt. Hvis noen har andre tips til hva som kan brukes til tapet i miniformat tar jeg gjerne i mot:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #2 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kjøpte flott hyllepapir på bokhandelen jeg - der hadde de masse å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #3 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt mønstret hyllpapir fremdeles? Gjerne litt "tapet-aktig", da jeg ønsker å bruke det til et slags dukkehusprosjekt. Hvis noen har andre tips til hva som kan brukes til tapet i miniformat tar jeg gjerne i mot:) Hva med de bordene de selger til tapet? Du skjønner hva jeg mener+ Slik bord man har oppe ved list eller midt på vegg. Husker bare ikke hva de heter nå. Var hos malingsbutikk i går og der hadde de så mye slike på kjempesalg. De hadde vert eldig dyre,men i butikken sa de at det var helt ut med sånn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillen_ Skrevet 22. februar 2005 #4 Del Skrevet 22. februar 2005 Hva er egentlig hyllepapir?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Del Skrevet 22. februar 2005 takk for svar:) hyllepapir er papir, gjerne vokset, som ble stiftet i hyller og skuffer for å hindre slitasje og lette renggjøring. Egentlig en veldig lur innretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå