Gjest Geirfuglen Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Jeg trenger en god sekk til å bruke på fjellturer. Har allerede en Osprey som jeg tror er 65 liter, men synes kanskje at den blir litt vel stor. Har brukt den til ukesturer og backpacking. Tenker kanskje på en hakket mindre sekk som passer for en helgetur. Skal bære med oss liggeunderlag, telt, stormkjøkken, sovepose osv, så det må være greit å feste og få med seg dette. Tittet litt på denne: https://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/ryggsekker-bager/vandresekker/osprey-aura-ag-50-vestal-grey.html Hva tror dere? EVentuelt en annen som kan passe til helgeturer på fjellet?
Kladd Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Jeg har akkurat vært og kjøpt meg ny sekk, og fikk da veldig forståelse for at en liter ikke er en liter. (Men du bør jo kanskje vite hvor stor den gamle "for store" er før du kjøper en mindre..?) Jeg ville sett på ulike sekker for å se hvordan rommene er PLUSS (det viktigste) - for å se hvordan de sitter på! Noen av de Ospreysekkene som skulle være "sååå gode" var helt grusomme for meg å ha på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå