Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Jeg har ikke funnet noe hårpynt jeg har dere noen forslag til hvor de selger noe som jeg kan feste i håret. Jeg har omsider klart å spare nok lengde til å få festet noe i det. Jeg skal ikke ha slør....har vurdert blomster også - noen andre forslag til hva jeg kan ha og hvor jeg kan finne det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Har du vært på Glitter og sett?! Der har de masse hårpynt.. Det er en Glitter butikk på Arkaden Stavanger. >> http://www.glitter.no12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Har du kort eller langt hår. Du sier du har spart, men hvor langt er det? Det du kan gjøre er å kjøpe helt enkle hårklemmer (fliseklemmer). Såå kjøper du kuler (perler e.l) som du limer i enden på disse. Da kan du feste dem litt rundt i håret + at de holder seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har klart å spare nok lengde til å feste noe i håret. Jeg var også innom glitter i Stavanger, men fant ingenting 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå