krustkrust Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Jeg har nå kommet i en veldig vanskelig situasjon økonomisk, der jeg har gått ett halvt år uten mulighet for å betale regningene mine. Det har da hopet seg opp både her og der. Har 15 forskjellige regninger som alle er høye, å jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Hvor jeg skal starte for å få betalingen ned og bort. Jeg får ikke lån for å få samlet alt i ett, så jeg aner ikke hvordan jeg skal få til en nedbetalingsplan da jeg maks kan få det til på feks 4 av regningene, men da blir jo resten stående på vent... Noen som har forslag? Hva kan jeg gjøre og hvordan? Hvem kan jeg kontakte for å evt få hjelp?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Nav har hjelpetelefon for økonomisk rot. Ring dit. Anonymkode: 79616...c8d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #3 Skrevet 20. april 2018 For det første - hvorfor tar du ikke tak I dette før etter 6 mnd? Så - ta kontakt med alle firma du ikke kan betale regningene dine til, be om å få delt de opp I summer du kan betale. Anonymkode: 722a9...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå