Gå til innhold

Brune sko, sorte bukser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lærte som ung at man ikke skulle blande sort og brunt. Jeg syns det er litt rart for jeg ser mange blande sort og brunt og selv syns jeg det kan være kjempefint. Men etter årevis i oppveksten hvor moren min latterliggjorde alle som blandet disse fargene så blir jeg så usikker når jeg selv velger klær. 

Har disse skoene på bildet. Og selv syns jeg de passer til sorte bukser, men nå må jeg høre med dere. Tenkte også å ha på meg den skjorten på bildet. Den er ikke så veldig knæsj rød, men litt dypere. Bildet juger litt der. Kan dette gå sammen?

00FBB8D4-7EA3-414B-B364-1D0F9D83B592.jpeg

EAF6FF60-62B0-46A3-9989-623456079B38.jpeg

Anonymkode: 1d10c...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal bare bruke det til hverdags. Blir bare så usikker på fargene pga en mor som latterliggjør alt hun selv ikke liker og det preger meg den dag i dag 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt er lov.

Mannen, som er riktig så opptatt av herrestil, og stort sett handler både klær og sko i London, er rett og slett sykt stilig i sorte smale jeans fra Lee og brune chelseaboots. 

Anonymkode: 39da3...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da går jeg for det. Kommer sikkert til å føle meg jævlig usikker og teit i starten 🙈 håper det bare går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på brunfargen, så lenge det er en noenlunde lys brunfarge - slik som dine - går det helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med sort i skjorten og sorte bukser ville jeg ikke valgt brune sko uten at jakken, vesken, belte eller annet var match med brune sko..

Anonymkode: 7922c...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det passer fint :) Sort og brunt kan  passe fint sammen i klær også. Brune sko går vel omtrent til alt, men fint hvis det brunfargen kan "fiskes" opp igjen i noe annet du har på deg. Men det behøves ikke her. Her har du skjorten som har noe sort og grå farge som passer godt til buksen

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke andre klesplagg som er brune som jeg kan bruke til dette, men jeg har et langt kjede i sort lær med en brun stein med metall rundt som anheng. Litt sånn vikingaktig, men veldig feminint og lekkert. Jeg kan bruke det for å få inn et brunt element et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...