AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #1 Del Skrevet 20. april 2018 Jeg lærte som ung at man ikke skulle blande sort og brunt. Jeg syns det er litt rart for jeg ser mange blande sort og brunt og selv syns jeg det kan være kjempefint. Men etter årevis i oppveksten hvor moren min latterliggjorde alle som blandet disse fargene så blir jeg så usikker når jeg selv velger klær. Har disse skoene på bildet. Og selv syns jeg de passer til sorte bukser, men nå må jeg høre med dere. Tenkte også å ha på meg den skjorten på bildet. Den er ikke så veldig knæsj rød, men litt dypere. Bildet juger litt der. Kan dette gå sammen? Anonymkode: 1d10c...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #2 Del Skrevet 20. april 2018 Regelen er vel at man skal ha sorte sko etter kl 18 http://www.selskabelig.no/?p=3180 Hva skal du ha det til? Skjorten er veldig uformell - så den passer best til hverdags / dagtid. Anonymkode: 282bd...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #3 Del Skrevet 20. april 2018 Skal bare bruke det til hverdags. Blir bare så usikker på fargene pga en mor som latterliggjør alt hun selv ikke liker og det preger meg den dag i dag 😝 Anonymkode: 1d10c...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #4 Del Skrevet 20. april 2018 Alt er lov. Mannen, som er riktig så opptatt av herrestil, og stort sett handler både klær og sko i London, er rett og slett sykt stilig i sorte smale jeans fra Lee og brune chelseaboots. Anonymkode: 39da3...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #5 Del Skrevet 20. april 2018 Da går jeg for det. Kommer sikkert til å føle meg jævlig usikker og teit i starten 🙈 håper det bare går over Anonymkode: 1d10c...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. april 2018 #6 Del Skrevet 20. april 2018 Det kommer helt an på brunfargen, så lenge det er en noenlunde lys brunfarge - slik som dine - går det helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #7 Del Skrevet 20. april 2018 Med sort i skjorten og sorte bukser ville jeg ikke valgt brune sko uten at jakken, vesken, belte eller annet var match med brune sko.. Anonymkode: 7922c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. april 2018 #8 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Synes det passer fint Sort og brunt kan passe fint sammen i klær også. Brune sko går vel omtrent til alt, men fint hvis det brunfargen kan "fiskes" opp igjen i noe annet du har på deg. Men det behøves ikke her. Her har du skjorten som har noe sort og grå farge som passer godt til buksen Endret 20. april 2018 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. april 2018 #9 Del Skrevet 20. april 2018 Gå med hva du vill, ikke bry deg om hva din mor mener . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #10 Del Skrevet 20. april 2018 Jeg har ikke andre klesplagg som er brune som jeg kan bruke til dette, men jeg har et langt kjede i sort lær med en brun stein med metall rundt som anheng. Litt sånn vikingaktig, men veldig feminint og lekkert. Jeg kan bruke det for å få inn et brunt element et annet sted. Anonymkode: 1d10c...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå