AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg hadde en utrolig pinlig opplevelse idag på apoteket. Jeg skulle kjøpe avføringsmiddel, og kom inn i butikken. De spurte om jeg trengte hjelp, og jeg sa at jeg bare ville se litt rundt. Etter en stund fant jeg en pakke med stikkpiller (det var de som fungerte raskest så det ut som), og jeg gikk for å kjøpe den. Prøvde å ikke gjøre det så synlig slik at ingen skulle legge merke til meg, men i det øyeblikket kom ei av damene som tydeligvis hadde observert meg. Hun sa høyt, "Er det til deg?". Jeg: "Ja". Hun: "Det der er stikkpiller. Skal du ha det?". Hun sa det ganske høyt så tviler ikke på at folk hørte det akkurat. Jeg ble så flau at jeg ville synke i bakken. Og jeg svarte: "Mhhh jeg vet ikke. Jeg så litt på forskjellige alternativer. Det så ut som om at dere hadde mye forskjellig" Jeg var sikkert ganske rød i toppen pga hun blandet seg inn i tillegg til å si det så høyt når det var flere enn oss der liksom. Endte opp med å legge pakken tilbake, se febrilsk etter alle alternativene som var og si, "Der har dere noe flytende, mmmh, jeg vet ikke hva jeg vil ha. Der var det noe flytende som smakte sjokolade. Kanskje jeg kan komme tilbake en annen gang?" Jeg tror hun merket at jeg ble flau så hun unnskyldte seg for å virke uhøflig, samtidig som hun sa jeg kunne kjøpe stikkpillene om jeg ville det. Jeg sa "nei, det går bra.", og gikk derifra. Synes dere at denne dama tråkket over streken, eller ville dere synes det var greit at noen blandet seg inn i kjøpet av slike private ting med kommentarer som, "vil du ha det der?"? Jeg syntes det var upassende og veldig kleint...🙈😳 Går ikke tilbake der for å si det sånn... Anonymkode: 29003...9d7 5
Gjest -Willow Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Kanskje litt unødvendig, ja. Likevel, hvorfor så flau? Dessverre ender man ofte opp med å gjøre kleine situasjoner enda verre ved å gjøre en så big deal ut av å være pinlig berørt.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Just now, -Willow said: Kanskje litt unødvendig, ja. Likevel, hvorfor så flau? Dessverre ender man ofte opp med å gjøre kleine situasjoner enda verre ved å gjøre en så big deal ut av å være pinlig berørt. overanalyserer, Anonymkode: 0bd6d...190
annebanane Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 Hun gjorde jo jobben sin. Tror bare du oppfattet "skal du ha det?" som noe det ikke var fordi du i utgangspunktet var flau for å kjøpe det. Folk går på apoteket for alt mulig, og de fleste du ser der kommer du aldri til å se igjen. Hvorfor være flau for det? Bruk heller kunnskapen til de ansatte og få noe ordentlig 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Hun gjorde jo jobben sin. Tror bare du oppfattet "skal du ha det?" som noe det ikke var fordi du i utgangspunktet var flau for å kjøpe det. Folk går på apoteket for alt mulig, og de fleste du ser der kommer du aldri til å se igjen. Hvorfor være flau for det? Bruk heller kunnskapen til de ansatte og få noe ordentlig Ja, mulig jeg opplevde det sånn fordi jeg i utgangspunktet slet med å gå inn i butikken da jeg visste hva jeg skulle ha. Det er ganske kleint å skulle handle stikkpiller, og ikke akkurat noe jeg hadde ønsket at folk skulle visst at jeg ved noen anledninger kanskje kunne brukt... Det er privat, og skulle ønske at det hadde gått ubemerket uten at jeg fikk kommentarer på det TS Anonymkode: 29003...9d7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 Det er da ikke noe galt eller flaut i å kjøpe stikkpiller. Hun gjorde bare jobben sin og hjalp deg og ville forsikre seg og deg om at du kjøpte rett produkt og ikke kom hjem med feil produkt. Anonymkode: dab60...551 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #8 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, mulig jeg opplevde det sånn fordi jeg i utgangspunktet slet med å gå inn i butikken da jeg visste hva jeg skulle ha. Det er ganske kleint å skulle handle stikkpiller, og ikke akkurat noe jeg hadde ønsket at folk skulle visst at jeg ved noen anledninger kanskje kunne brukt... Det er privat, og skulle ønske at det hadde gått ubemerket uten at jeg fikk kommentarer på det TS Anonymkode: 29003...9d7 Neida, det er ikke kleint! Og de folka som eventuelt hørte det ser du aldri igjen uansett. De bryr seg ikke! De var der for å kjøpe kleine ting til snørr, tarm, bæsj eller hode selv også. Ingenting å tenke på Anonymkode: dab60...551 2
annebanane Skrevet 19. april 2018 #9 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, mulig jeg opplevde det sånn fordi jeg i utgangspunktet slet med å gå inn i butikken da jeg visste hva jeg skulle ha. Det er ganske kleint å skulle handle stikkpiller, og ikke akkurat noe jeg hadde ønsket at folk skulle visst at jeg ved noen anledninger kanskje kunne brukt... Det er privat, og skulle ønske at det hadde gått ubemerket uten at jeg fikk kommentarer på det TS Anonymkode: 29003...9d7 De andre på apoteket bryr seg ikke litt om hva du skal kjøpe en gang. Som sagt er jo bare spørsmålene der for å hjelpe. Og som den over sier at du ikke skal gå med feil produkt 2
Perle Skrevet 19. april 2018 #10 Skrevet 19. april 2018 (endret) Voks opp. Om hun spurte deg om det var dette du skulle ha, er det fordi hun hun ville forsikre seg om at du fikk rett produkt. De fleste slik remedier finnes både i oral form og som stikkpiller. Det er ikke noe "spesielt" eller "nasty" å kjøpe stikkpiller dersom du tror det. Ei heller avføringsmidler. Det er bare veldig normalt. Endret 20. april 2018 av Perle 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #11 Skrevet 19. april 2018 Takk til dere som har svart. Jeg ser jeg muligens overreagerte litt, muligens fordi jeg egentlig tenner litt på det. Jeg ville ikke bli avslørt på det, så jeg begynte å spørre henne om hvilke produkter som var best, letet gjennom det som var der og sa jeg kunne tenke over de ulike alternativene til en annen gang. Da hun sa jeg kunne kjøpe dem ble det bare et stort nei. Er ung også så det er nok derfor det er kleint også. Syntes jo bind var kleint å kjøpe frem til for et år siden, og jeg tenner IKKE på bind. Har fortsatt ikke kjøpt en barberhøvel på butikken enda. Så er vel bare flau over ting som har med underliv, mensen, kjønnshår og slike ting generelt. Anonymkode: 29003...9d7
The Kitten Skrevet 20. april 2018 #12 Skrevet 20. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, mulig jeg opplevde det sånn fordi jeg i utgangspunktet slet med å gå inn i butikken da jeg visste hva jeg skulle ha. Det er ganske kleint å skulle handle stikkpiller, og ikke akkurat noe jeg hadde ønsket at folk skulle visst at jeg ved noen anledninger kanskje kunne brukt... Det er privat, og skulle ønske at det hadde gått ubemerket uten at jeg fikk kommentarer på det TS Anonymkode: 29003...9d7 Men tror du hun hadde tenkt å legge ut en post på Facebook om det?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #13 Skrevet 20. april 2018 9 timer siden, The Kitten skrev: Men tror du hun hadde tenkt å legge ut en post på Facebook om det? Nei, hun hadde nok ikke tenkt det, men det var kleint uansett... Anonymkode: 29003...9d7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #14 Skrevet 20. april 2018 Hun ville jo bare hjelpe deg? Stikkpiller, klyster og avføringstabeletter virker jo ulikt. Hun kunne ikke vite at du syns avføring var så grusomt pinelig. Jeg mener: det var et apotek. Tarmproblemer er rimelig light. Anonymkode: 248b7...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #15 Skrevet 20. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk til dere som har svart. Jeg ser jeg muligens overreagerte litt, muligens fordi jeg egentlig tenner litt på det. Jeg ville ikke bli avslørt på det, så jeg begynte å spørre henne om hvilke produkter som var best, letet gjennom det som var der og sa jeg kunne tenke over de ulike alternativene til en annen gang. Da hun sa jeg kunne kjøpe dem ble det bare et stort nei. Er ung også så det er nok derfor det er kleint også. Syntes jo bind var kleint å kjøpe frem til for et år siden, og jeg tenner IKKE på bind. Har fortsatt ikke kjøpt en barberhøvel på butikken enda. Så er vel bare flau over ting som har med underliv, mensen, kjønnshår og slike ting generelt. Anonymkode: 29003...9d7 Er barberhøvel kleint? 😄 shaver du ikke legger med den? Trenger da ikke være til underliv. Kunsten med å kjøpe sånne ting er å lære seg å ikke bry seg. Og det er virkelig sånn at INGEN BRYR SEG. Vi mennesker er egoister, ingen gidder å ofre en kalori på hva du har tenkt å gjøre med en barberhøvel, stikkpiller av ulike slag, bind og tamponger, kondomer eller graviditetstest, med mindre man mistenker at du skal skade deg selv selvsagt. Du er ikke verdens midtpunkt. 😉 Anonymkode: fcc30...51e 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. april 2018 #16 Skrevet 20. april 2018 Jeg synes at hun var frekk som sa det høyt slik at andre hørte det. Greit at hun ville hjelpe deg, men da kan hun si det kun til deg og ikke i plenum. Har selv opplevd at ei ropte høyt til meg når jeg skulle kjøpe noe på apoteket! Uting at de ikke tar hensyn
Heisann1234 Skrevet 20. april 2018 #17 Skrevet 20. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk til dere som har svart. Jeg ser jeg muligens overreagerte litt, muligens fordi jeg egentlig tenner litt på det. Jeg ville ikke bli avslørt på det, så jeg begynte å spørre henne om hvilke produkter som var best, letet gjennom det som var der og sa jeg kunne tenke over de ulike alternativene til en annen gang. Da hun sa jeg kunne kjøpe dem ble det bare et stort nei. Er ung også så det er nok derfor det er kleint også. Syntes jo bind var kleint å kjøpe frem til for et år siden, og jeg tenner IKKE på bind. Har fortsatt ikke kjøpt en barberhøvel på butikken enda. Så er vel bare flau over ting som har med underliv, mensen, kjønnshår og slike ting generelt. Anonymkode: 29003...9d7 Ingen her som merka dette? 😂😂 3
Gjest making.a.mess Skrevet 20. april 2018 #19 Skrevet 20. april 2018 Jeg tenker at det å være hjelpsom er fint. Men man kan spørre om kunden trenger hjelp og diskresjon burde være åpenbart å bruke på et apotek. Det er folk i alle aldre som er flaue over sitt ærend der selv om det egentlig ikke er så ille. Forøvrig glad jeg ikke kjenner noen ansatte på apoteket. Syntes ikke noe om at feks en annen forelder fra skolen/bhg hadde sittet i kassen. Det hadde føltes som å dele noe veldig privat med feil person.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #20 Skrevet 20. april 2018 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg synes at hun var frekk som sa det høyt slik at andre hørte det. Greit at hun ville hjelpe deg, men da kan hun si det kun til deg og ikke i plenum. Har selv opplevd at ei ropte høyt til meg når jeg skulle kjøpe noe på apoteket! Uting at de ikke tar hensyn Uff, ja. Anonymkode: 29003...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå