Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er jente på 23 år:) Har aldri hatt problem med hud, og uke brukt noen kremer heller. 

Mange sier man burde begynne med aldringskrem i 20-årene, så nå tenker jeg burde jeg det? Isåfall hva? Og hvilken merke ?

Hva bruker dere

Anonymkode: cae47...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke anti-age i tyveårene. Rens huden om kvelden, og gjerne morgenen også, bruk eventuelt et serum, men i allefall krem morgen og kveld. Solfaktor på dagtid er den beste antialdringskremen. Du trenger ikke tung/fet nattkrem. En lett øyekrem kan være lurt. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare solkrem og renser morgen og kveld. Tanten min er hudlege og sier at om man ikke har plager så er det enkleste det beste. Don't fix it if it's not broken. Hvis huden din har det fint og ser sunn ut, så gjør du allerede det som er best for huden din. 

Anonymkode: 423ee...c31

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er en serie på apoteket som er for ung hud og tilpasset hudtype.  Så ville kanskje gått for noe sånt?men bruk hvertfall solkrem eller en lett dagkrem med faktor i seg.  Når du bruker solfaktor så er det greit å ha en lett rens. Men da trenger du en god nattkrem .

Anonymkode: 1db26...cb3

Skrevet

Du kan f.eks prøve Exuviance, de har startkit til en rimelig penge. Jeg ville ha kjøpt rens, evt toner, dagkrem med faktor og nattkrem. Av parfymerimerker synes jeg Biotherm har gode dagkremer for ung hud, men da trenger du solbeskyttelse i tillegg. Det kan egentlig være like greit. Clarins har f.eks en lett solbeskyttelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...