Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye skal man ta med av øl og div på vors?

Anonymkode: 2a17d...1b3

Skrevet

Det var da veldig til stress med det vorset da? Slapp av, det er jo bare for kos. Du tar med deg så mye du selv har lyst til å drikke. Jeg pleier å ta med meg 1 flaske vin, mens andre venner tar med seg 2 vin eller 1 vin og 3 øl, eller ingen vin og 1 øl. Ingen legger seg oppi det. 

Men ikke ta med en diger dunk med hjemmebrent liksom. Ta med så mye du har tenkt til å drikke? 

• Liker 1
Skrevet

På vors skal du normalt bare bli litt brisen. Er jo på festen det skal smelle så tenker på vors er det egentlig ingen som bryr seg hva du har med. 

Jeg tar vanligvis med meg noen cider og en vikingfjord.

• Liker 1
Skrevet

Selv pleier jeg å ta med en six-pack med øl. Det jeg ikke rekker å drikke opp når vi skal ut, lar jeg stå igjen til verten. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg pleier å ha en six-pack med øl + et par flasker med rusbrus,

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel litt ann på flere ting. Blant annet: hvor mye alkohol du tåler. Og hvor lenge vorset varer før dere skal videre på fest/byen.

Det er normalt å drikke seg brisen i løpet av vorset. Og hvor mye akkurat du må drikke for å bli brisen er jo umulig å svare på. 
Hvis dere skal på et vors og videre ut på byen klokken tolv. Så er det jo relativt dyrt med drikke på byen, og da drikker man kanskje litt mer på vorset enn hvis man skal fra vors til fest - der man kanskje har med drikke der også. 

På mine vors har folk med seg alt fra ingenting, fire øl, til en flaske vin, en kasse øl eller en flaske sprit. Det er ganske individuelt med andre ord.

Men hvis du drikker pils så er vel 6-10 øl ok. Eventuelt kun en flaske vin. 

Anonymkode: 1906e...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...